handdator

Visa fullständig version : Inget mc-körande i dag



Nina
2007-09-02, 20:00
Var på kalas i dag och hjälpte en tjej med bestyren. Hade funderingen att hinna med att köra lite hoj på eftermiddagen men oj vad tiden går när man har kul! Plötsligt är klockan 19.00… :o
Så nån tur på hojen blev inte av. Nåja, får väl ta en tur i morgon om vädret tillåter. Måste dessutom tvätta och putsa den först, den blev ju lite skitig nu senast i regnet (onsdags). Allt krom ser för jä… ut. ::)

Alternativt, för jag misstänker att jag som är så petig med finishen, kommer ta en himla lång tid på mig att jag inte ens hinner med nån tur i morgon heller. Men då är den skinande ren i alla fall! ;D

Gibson
2007-09-02, 21:25
Var på kalas i dag och hjälpte en tjej med bestyren. Hade funderingen att hinna med att köra lite hoj på eftermiddagen men oj vad tiden går när man har kul! Plötsligt är klockan 19.00… :o
Så nån tur på hojen blev inte av. Nåja, får väl ta en tur i morgon om vädret tillåter. Måste dessutom tvätta och putsa den först, den blev ju lite skitig nu senast i regnet (onsdags). Allt krom ser för jä… ut. ::)

Alternativt, för jag misstänker att jag som är så petig med finishen, kommer ta en himla lång tid på mig att jag inte ens hinner med nån tur i morgon heller. Men då är den skinande ren i alla fall! ;D


Strunta i och tvätta och putsa, mc är till för att åka med och inte börja gråta över om det är en fläck på tanken. ;)
Det går över, jag som har 5 km grusväg kan inte tänka så för då kunde jag ju inte göra annat än att putsa. :)

Nina
2007-09-03, 15:39
Nja, problemet är att jag köpt en puts-hoj… Men man skulle ha en hoj för varje ändamål och bruk man kan tänkas ha! En för grusbus, en mysig en för långa turer, en fin mc i utställningsskick med mycket putsande, en brukshoj som är lite repig och som inte gör nåt om man repar den lite till m fl. :D