handdator

Visa fullständig version : Följ Anders äventyr runt jorden



Jochen
2011-11-16, 22:21
Jag vill bara tipsa om det bästa mc äventyret jag vet om just nu som man kan följa live.

Det är en dansk kille som har sagt upp sig från jobbet och tagit ett banklån på 30000$ för att kunna bege sig ut på sitt livs äventyr innan han blir fast i familjelivet mm.

Man kan tipsa honom om platser att besöka och annat längs vägen och sedan filmar han sina upplevelser och lägger upp på nätet.

Kolla in hans sida här:

http://www.andersaroundtheworld.com/

Brännjack
2011-12-18, 17:08
Jag vill bara tipsa om det bästa mc äventyret jag vet om just nu som man kan följa live.

Det är en dansk kille som har sagt upp sig från jobbet och tagit ett banklån på 30000$ för att kunna bege sig ut på sitt livs äventyr innan han blir fast i familjelivet mm.

Man kan tipsa honom om platser att besöka och annat längs vägen och sedan filmar han sina upplevelser och lägger upp på nätet.

Kolla in hans sida här:

http://www.andersaroundtheworld.com/

Skönt insiativ :banana: Det där är något man själv skulle vilja göra :(

Tråkig hoj han hade. Men fan så kul!!!! :banana:

Undrar ifall han får några donationer :confused:

engström67
2011-12-19, 07:07
Skönt insiativ :banana: Det där är något man själv skulle vilja göra :(

Tråkig hoj han hade. Men fan så kul!!!! :banana:

Undrar ifall han får några donationer :confused:

tråkig hoj??

V Saarela
2011-12-19, 09:12
tråkig hoj??

.....det ska va tjopper? :)

Brännjack
2011-12-19, 18:14
.....det ska va tjopper? :)

Haha jaaa :p

Jochen
2012-01-16, 23:51
Skönt insiativ :banana: Det där är något man själv skulle vilja göra :(

Tråkig hoj han hade. Men fan så kul!!!! :banana:

Undrar ifall han får några donationer :confused:


Jag skänkte iaf 20 dollar till honom och han blev skitglad. Himla trevlig kille det där.

LinusE
2014-03-17, 21:52
Var tog denna kille vägen ?

pumpe3
2014-03-18, 10:31
Var tog denna kille vägen ?

Undrar samma sak, kändes som att det tog slut fort utan ett riktigt slut (eller har jag missat saker?)

räven
2014-03-18, 11:00
Synd att man inte hade möjligheten en gång i tiden. Sånna fina äventyrshojar fanns i då. Det hade nog fått blivit på en Nimbus.

Ankan1
2014-03-18, 11:42
Lite svårt att få fram när resan slutade men kunde läsa att han kört sista etappen genom Mexico och USA så han borde ju vara hemma vid detta laget när sista kommentaren var postad 2011.Tyvärr så har tydligen uppmärksamheten på hans jorden runt resa varit låg men han har säkert haft kul ändå oavsett denna media.

Månne
2014-03-20, 16:28
Han landade i buenos Aires till slut efter att ha vänt i Ushuaia längst ner och fick hemskeppningen av hojen till skänks av Danska Maersk.
Finns en aplång tråd på ADV rider.