handdator

Visa fullständig version : lindroths mc center



böörje
2011-11-15, 20:31
bfbfdbhf

Ankan1
2011-11-15, 22:24
Och vad är problemet !?.Att säljaren kommer från Piteå och har bockskägg !?.Om det är enda orsaken så skärp dig.

räven
2011-11-15, 23:52
Träffade några trevliga från Pite i somras. Dom hade inte bockskägg å va inte mcförsäljare. Förklaring.

Ove
2011-11-16, 09:39
ja som rubriken säger,,jag kommer aldrig mer sätta min fot på detta ställe,,en säljare från pite hållet med bockskägg,,,,brrrrrrr vilken narciccist (stavning) värre än jehovas då dom kommer,,vikken idiot

:confused: Kan bara instämma i dom andra svaren. De Pitebor jag träffat är jättetrevliga så det kan inte vara felet. Då måste det vara att det växer hår i ansiktet på honom och i så fall är jag också en narcisistisk idiot. :p :cool:

Olle Å
2011-11-16, 09:51
ja som rubriken säger,,jag kommer aldrig mer sätta min fot på detta ställe,,en säljare från pite hållet med bockskägg,,,,brrrrrrr vilken narciccist (stavning) värre än jehovas då dom kommer,,vikken idiot
Om du blivit felaktigt behandlad, så tror jag inte det beror på vederbörandes bockskägg eller att han är från Piteå. Tänk på att såna uttalanden kan väcka mycket starka känslor.
Jag har själv träffat trevliga Pitebor och även folk med bockskägg. Även haft det själv en period.:evil:

Nina
2011-11-16, 10:46
Min man har bockskägg...

Molgan
2011-11-16, 13:23
bfbfdbhfAha det var så du menade! =) Om du nu anser dig ha blivit illa behandlad hade du gärna fått utveckla det lite mer, då hade du kanske fått mer förståelse här.

//Fd Pitebo med ett ibland lite orakat uppträdande.

RobbeS
2011-11-16, 17:16
Skulle vara lite intressant att veta vad den dåliga behandlingen egentligen bestod av? "Bfbfdbhf" är ju en lite dålig beskrivning....
Rent generellt så har väl mc butiker, inte alla, lite brister i kundbemötande. Dvs servicevilja... Beror väl möjligtvis på att mc intresse går före serviceintresse vid anställning...

GeländeSport
2011-11-16, 18:32
Skulle vara lite intressant att veta vad den dåliga behandlingen egentligen bestod av? "Bfbfdbhf" är ju en lite dålig beskrivning....

Ja, det ger ju utrymme för flera tolkningar. Den som kommer ihåg det ursprungliga inlägget kan ju gissa. Själv tror jag att "Bfbfdbhf" är en förkortning som då kan stå för:

Blev förbannad, borde förstått det, Böörje hatar frireligiösa

alternativt:

Betalade för bromsservice, fick defekta belägg, handlaren flydde

eller kanske mest troligt:

Böörje får bara fjun, detta bockskägg har flyt

engström67
2011-11-16, 18:36
Finns även kunder som är stendryga med:),man skulle ha lust att kasta ut dom ur butiken,jag jobbar ej i butik men har hört,det värsta jag hörde var kunden som sa..jo jag skulle villja provköra den här hjälmen så jag vet om jag törs beställa den på nätet:banghead: man kan ju fundera på vad man tänker med. nu menar jag ju inte att det var så i detta fall,för jag vet det finns firmor som är kass.

freddemannen
2011-11-16, 21:57
Ja, det ger ju utrymme för flera tolkningar. Den som kommer ihåg det ursprungliga inlägget kan ju gissa. Själv tror jag att "Bfbfdbhf" är en förkortning som då kan stå för:

Blev förbannad, borde förstått det, Böörje hatar frireligiösa

alternativt:

Betalade för bromsservice, fick defekta belägg, handlaren flydde

eller kanske mest troligt:

Böörje får bara fjun, detta bockskägg har flyt

:rofl::rofl:

RobbeS
2011-11-17, 06:54
Finns även kunder som är stendryga med:),man skulle ha lust att kasta ut dom ur butiken,jag jobbar ej i butik men har hört,det värsta jag hörde var kunden som sa..jo jag skulle villja provköra den här hjälmen så jag vet om jag törs beställa den på nätet:banghead: man kan ju fundera på vad man tänker med. nu menar jag ju inte att det var så i detta fall,för jag vet det finns firmor som är kass.

Lite väl fräckt kanske... Men det jag menar är att butikernas enda sätt att överleva är genom en bra servicenivå då dom inte prismässigt kan konkurrera med internet idag. Lindroths kan jag inte uttala mig specifikt om då jag enbart varit in och tittat på grejer där. Däremot så köpte jag en hjälm på den andra stora mc butiken i Luleå pga bra service även om jag hade fått hjälmen en tusenlapp billigare på nätet i England.

Jan-Olov
2011-11-17, 07:17
Lite väl fräckt kanske... Men det jag menar är att butikernas enda sätt att överleva är genom en bra servicenivå då dom inte prismässigt kan konkurrera med internet idag. Lindroths kan jag inte uttala mig specifikt om då jag enbart varit in och tittat på grejer där. Däremot så köpte jag en hjälm på den andra stora mc butiken i Luleå pga bra service även om jag hade fått hjälmen en tusenlapp billigare på nätet i England.

Handlar jag i en fysisk butik så kan man komma tillbaka om något strular, hemmaplan är därför bekvämast.

räven
2011-11-17, 10:17
Handlar jag i en fysisk butik så kan man komma tillbaka om något strular, hemmaplan är därför bekvämast.

Håller med, att få ta säljaren i örat om dom sålt skräp är en trygghet.

Jan-Olov
2011-11-17, 19:31
Håller med, att få ta säljaren i örat om dom sålt skräp är en trygghet.

Precis vad jag avser. Jag Handlar på Verona MC i Ljungby och har något krånglat så har det alltid rett ut sig när jag klagat, all heder.

Molgan
2011-11-17, 21:37
Precis vad jag avser. Jag Handlar på Verona MC i Ljungby och har något krånglat så har det alltid rett ut sig när jag klagat, all heder.
OT: När jag hör ordet Verona kommer jag alltid att tänka på den gången jag råkade glömma min dåvarande flickväns pappas dagskassa från firman där, hann till Markaryd innan jag upptäckte fadäsen. Som tur var fanns alla 30 000 kvar när jag återvände. Hade blivit hackad till korvsmet om jag slarvat bort stålarna. =) (Vif slaktar-Ingvar)

Till ämnet: Jag handlar oxå helst lokalt, är lite gammeldags på det viset. Tycker inte ens om att använda mail i kontakt med myndigheter och liknande, vill snacka med nåt levande som kan ge mig svar direkt. Slitdelar till bilar och hojar, tex däck, handlar jag dock numera online. Svårt att motivera dubbla priset för identiska prylar som det blir om man köper över disk.