handdator

Visa fullständig version : 2000 medlemmar!



pewa
2011-10-02, 14:11
http://www.hojen.nu/bilder/nyheter/2011/2000.gif

Hojen.nu har passerat 2000 medlemmar!
Under helgen passerades det magiska strecket 2000 medlemmar :) Det är kul att
forumet fortsätter växa trots att Facebook mer eller mindre tagit över världen.

Jag tror och hoppas behovet av ett enskilt forum kommer finnas kvar framöver,
även om säkert integreringen med andra sociala medier kommer bli större.

Har ni förslag och idéer var Hojen.nu bör ta vägen framöver få ni gärna posta
dessa i tråden, alternativt maila till peter@hojen.nu om ni föredrar det.

Grattis också till bmw r1200cl (http://www.hojen.nu/forum/member.php?u=2081) som blev medlem #2000! :cheers:

Guzzi-Leif
2011-10-02, 22:45
Stort Grattis! till oss alla & stort tack till dig som bär huvudansvaret för allt arbete bakom kulisserna!

Molgan
2011-10-02, 22:46
Jag finns inte på fejsbok och hoppas att Hojen inte kommer att börja kräva medlemskap i nån sektsida för att få tillgång till servicen (som tex spotify gjort, patetiskt). Fortsätt som nu tycker jag, men jag kanske tillhör en minoritet.

Nina
2011-10-03, 09:42
Vad skoj! Och grattis. Pewa ska vara stolt över sitt forum, det fungerar bra och är utan påhopp, man har läst värre saker på andra forum men här är det alltid trevligt. :)

Ove
2011-10-03, 11:05
:shakehands: Kul! Hojen är bäst!

AT-gubben
2011-10-06, 10:22
Även om jag inte alltid reggar mig så läser jag nya inlägg flera gånger i veckan, och det med glädje. :D

Så ett stort tack till alla aktiva och till vår webbmaster som gör ett stort jobb.

Vad gäller Facebook och liknande så är jag totalt likgiltig och en stor "medlem" i VVFB. (VÅGA VÄGRA FACEBOOK)

Ang. tyckanden så saknar jag mera fart i On/Off tråden. Vore kul med mera fart där. Kanske jag själv är lite skyldig då jag inte tar upp sådana saker. Får ta mig i kragen och aktivera mig. Nu är det höstlikt och några veckor till innan den vita varan anländer och det blir "långkalsongernas långa natt" men några turer till bör jag hinna med. Med lite tur så kanske jag flaggar för en tur.

:confused: :santaclaus:

freddemannen
2011-10-06, 21:48
Jag finns inte på fejsbok och hoppas att Hojen inte kommer att börja kräva medlemskap i nån sektsida för att få tillgång till servicen (som tex spotify gjort, patetiskt). Fortsätt som nu tycker jag, men jag kanske tillhör en minoritet.

Du får köra Wimp istället, kräver inte facebook :pcguru:

Gurrag
2011-10-07, 22:51
Bra jobbat alla som gjort forumet intressant att läsa!

Iita
2011-10-08, 14:50
Grattis och kanon bra jobbat med sidan Pewa :-)

veteranmc
2011-10-09, 18:17
grattis