handdator

Visa fullständig version : KÖRKORT!!



Nina
2007-08-28, 12:15
Så där ja, grejade lappen i dag. ;D ;D ;D
Körde upp kl. 08.15 i morse och allt bara liksom flööööt. Det var annat igår, då hade hojen sitt liv och jag ett helt annat på den. Det enda som satt i går var panikbromsarna men resten…! *suck!*
Snudd på att jag funderade på att sälja allt i går; hojen, skinnkläderna, hjälmen, allt…

I dag kändes det som om jag inte gjort nåt annat än suttit på hoj i hela mitt liv. Det bara flöt. Krypkörningen jag bävade för satt klockrent, sååå långsamt tror jag inte jag kört förut utan att sätta ner nån fot. Det bara flöt helt enkelt!
Likaså högfartsbanan i 50, den satt liksom panikbromsarna och sen ut på vägen och brumma. Han sa att han har inget att anmärka på när vi var klara. ;D

Till råga på allt fick jag köra hem trafikskolans mc *själv* från Tullinge, de andra var kvar där. När jag kom till trafikskolan sa den ena tjejen till den andra:
— Men vi har väl aldrig haft nån elev som fått köra hem en mc själv?
— Nä, det är första gången, svarade den andra.

Fasen, kör jag SÅ bra?? undrade jag. Tack för äran, det känns ju jättetrevligt. ;D

Ogre
2007-08-28, 13:05
Bara att gratulera!
Ha så kul och kör försiktigt! :)

pewa
2007-08-28, 13:27
Där satt den! Gratulerar! ;D

Hade dom bytt ut surgubben den här gången?

Nina
2007-08-28, 13:59
Jag ringde VV och ville ha en annan helt enkelt.

Guzzi-Leif
2007-08-28, 17:23
En hel massa GRATTIS!
Välkommen ut på vägarna, alldeles på egen hand! Kör försiktigt, med STORA marginaler och fortsätt med det livet ut!

LillArne
2007-08-28, 20:19
STORT Grattis och lycka till med åkandet ( för nu blir det väl åka av ;D )

turbo
2007-08-28, 20:54
grattis! kör försiktigt nu ;)

turbo
2007-08-28, 21:13
bra jobbat!! :)

turbo
2007-08-28, 21:14
oops, det blev visst två kommentarer!

Nina
2007-08-29, 07:04
Tack, tack. :D
Nej jag ska inte åka, jag ska köra. ;)

I natt sov jag som en stock, jag hade sovit väldigt lite i går natt och en helikopter hovrade över huset en bra lång stund så nån direkt sömn fick jag inte förra natten. Men bara fram med positiva tankar som ”Jag är skitpigg”, ”jag kör som en stjärna i dag”, ”jag är världsbäst på det här” och ”jag kan ju det här!” osv. Och så andades jag lugnt och sansat och tog varje delmoment i sakta mak. Studerade varje prov före jag satte igång med dom så det gick som smort allting. Allt bara liksom flöööt. ;D

Mycket beror också på kemin mellan elev och förrättningsman. Här var det kärlek direkt och en massa gapskratt och skämt. Mycket spelar in där också och att man tar av sig hjälmen, skakar hand och fyrar av ett brett leende det första man gör när man kommer.

milis
2007-08-31, 13:37
:D Oj då, det här missade jag när jag var inne häromdagen...GRATTIS!!! till körkortet och kör nu och ha roligt.... ;)