handdator

Visa fullständig version : Hyosung GT650 Comet



pentti01
2011-08-12, 06:16
Är det någon på detta forum som kör Hyosung GT650 Comet?
Även denna mc verkar intressant för mig som går i "bytes-tankar" :rolleyes:
Fakta har jag men hur är kvalitets-känslan och reservdelar/service-tillgången?

Nina
2011-08-12, 08:12
Nja, har ett dåligt andrahandsvärde, svårsålda objekt som ingen vill köpa. Kika hellre på nåt annat med mer kvalitet.

Glömde:
Snarlika modeller: Kawasaki ER6.

Ankan1
2011-08-12, 09:58
Köper man en Hyosung så ska man nog behålla den en längre tid när begagnatvärdet som sagt inte är vidare bra.Hyosung har ju tidigare tillverkat en del Suzuki maskiner på licens men med tiden börjat bygga sina helt egna maskiner med erfarenheten man skaffat sig från denna tillverkning.Kvaliten bör ju då vara ganska normal även om reservdelarna kan vara långt högre än för motsvarande japanska hoj.

Intruder
2011-08-12, 10:08
Hm min tanke går på om du köper beg billigt så förlorar men inte mycke eller
Är det suze motorn pån så är den driftsäker
SV650 är en bra o billig maskin

Ändy
2011-08-13, 15:32
Hej,
Tror det är en helt ok maskin om man köper en bättre begagnad som man säkert kan få till ett bra pris. Jag har själv tittat på deras custommodell för några år sedan. Kvaliten är kanse inte som en japan men inte så långt ifrån......

Nilsson
2011-08-13, 17:29
man kan inte begära att andrahandsvärdet är högt på en hoj som kostar ca 70000 NY kvaliteten är det inget större fel på till de pengarna många delar är billiga då det är mycke plockat från suzuki till och med samma nummer på reserv delar känner några som kör 650 och de är ganska nöjda