handdator

Visa fullständig version : Barncancermilen den 22/9.



FJR Håkan
2007-08-21, 23:43
Hej.
Ville bara nämna att den 22/9 är det en välgörenhets körning till förmån för barncancerfonden.
Kolla in www.barncancermilen.se för mer info.
Samla ihop Era kompisar och Er lokala mc klubb eller märkesklubb och ställ upp för en god sak.
Fjr klubben och mc klubbarna runt Borås kommer tillsammans med Lugnets Mc köra en kortege genom Borås.
Samling klockan 10.30 hos Lugnets Mc i Borås för en liten fika samt info om dagens aktivitet.
Kortegen startar klockan 12.00 och efter en runda i Borås kommer vi köra vidare till Hofsnäs Herrgård för en fika. Startavgiften på 150 kronor betals in i förväg och kvittot gäller som startbiljett för kortegen.
Frågor ring Håkan 0301-42611 0708-484204
Vi syns den 22/9.
Håkan 8)

asterix
2007-09-16, 05:32
Ni som inte kör för denna behjärtansvärda sak, kan kanske tänka Er att skänka en slant till


www.drivkraftenschopper.se
Ett annorlunda sätt att dra in pengar till Cancerfonden. Anledningen till att jag vurmar för detta projekt, är att jag själv drabbats av cancer. Kolla sidan, där står allt om detta och lite till. Sponsorlistan är ganska lång, (tack till alla som skänkt),men där plats för fler. Inget bidrag är för litet! Vill Ni inte skänka till fonder , kan Ni ge ett bidrag till

www.lydiagarden.se
Ett rehabcenter, i hjärtat av Skåne, som kommer att vara ännu mer aktuellt med kommande sjukskrivningsregler !!! Var där under vecka 21, stärkt till både kropp och själ. Så det finns möjlighter för alla att bidraga.
Gomorron!

FJR Håkan
2007-09-21, 10:47
Hej
Imorgon rullar vi runt om i landet och om vädret blir som de lovat finns ingen ursäkt att inte köra eller hur?
Alla som vill och kan är välkomna att vara med i Borås i morgon.
Tack Asterix för tipset och det kommer jag lägga på minnet och nämna i morgon.
Ska nämna detta för mina vänner i FJR klubben.
Ska se till att något skänks från oss vid vår nästa träff.
Nu kör vi imorgon allihop och visar Svenska folket att Vi ställer upp för Barncancerfonden.
Mvh
Håkan 8)

FJR Håkan
2007-09-23, 21:59
Hej
Nu har vi kört för Barncancerfonden.
Vi blev lite över 130 hojar som körde och vi fick in lite över 35.000 kronor.
Tack till ALLA som var med och bidrog denna dag.
Mvh
Håkan 8)