handdator

Visa fullständig version : Vart är värmen???



Cubalibre
2011-06-16, 04:02
Körde precis hem ifrån jobbet....5 grader ute.....långkalsonger och tjocka tröjor men frös ändå som f*n!! Och varmare skall det inte bli, och mer regn skall komma......fin sommar vi har.... :-/

erkagn
2011-06-16, 05:03
De var tokhett några dar förra veckan, men nu kallt. Fast idag ska de ändå bli en aning varmare här i Umeå.

Mavve65
2011-06-16, 08:36
Körde precis hem ifrån jobbet....5 grader ute.....långkalsonger och tjocka tröjor men frös ändå som f*n!! Och varmare skall det inte bli, och mer regn skall komma......fin sommar vi har.... :-/

Verkar som ni på västkusten haft ovanligt mycket åska och regn i år. Östkusten har klarat sig bättre och på Öland var det inget regn alls långa perioder, så bönderna fick köpa hö till korna.

Jag hade tänkt hälsa på en kompis i Halmstad, men man vill ju inte hamna mitt i en "supercell". Hoppas verkligen vädret blir bättre, så ni får åka så mycket hoj som möjligt i sommar:hello:

MEHall
2011-06-16, 20:23
"Vart är värmen?" Ja en bra fråga, kanske söderut då vart anspelar på riktning! Själv skulle jag nog säga: Var är värmen? :rolleyes:



:cool:

RobbeS
2011-06-16, 23:49
Värmen hittar ni i Norr. 19 grader när jag körde hem från jobbet kl 23 nu ikväll och 24 tidgare på dagen. Förra veckan låg tempen på 30 grader i flera dar. Så ärligt talat så har jag frångått mina principer och kört till jobbet i shorts... Imorron ska det visst bli 17 grader men vis av erfarenhet vet jag att man kan plussa på fem grader...