handdator

Visa fullständig version : Ett mycket STORT TACK till OVE och LENNART!



Vaktmannen
2011-06-13, 20:53
Tänk vilken tur att det finns så många vänliga och hjälpsamma hojåkare. Blev ståendes i Hova utan verktyg och annat. Men då hittade jag två gentlemän, Ove och Lennart som hjälpte mig att fixa problemet med hojen. Inte lätt när man är iväg på sin första riktiga tur, och knappt vet var man tankar hojen.......

TACK TACK!!!!

Gurrag
2011-06-13, 21:02
Kanoners!
De finns mycke bra folk där ute på vägarna!

Ove
2011-06-13, 21:12
:) Bara roligt att man kunde vara till hjälp och sen var det roligt att träffa 2 för mig nya knuttar. Hoppas vi ses igen. :shakehands:

:) Och nu blev det ju 2 Örebroare på tråden! Kan leda till gängbildning. Kul. :D

Jonas
2011-06-13, 22:26
Kul att medlemmar här visar vägen genom att vara goda förebilder ute i trafiken. Självklart stannar man om man ser någon som ser ut att ha problem. :shakehands:

Nina
2011-06-14, 06:12
Gott! Det är så där det ska vara tycker jag, det är det som gör allt så mycket trevligare i livet. Bara det lilla att hälsa på varann i trafiken gör gott! :knuddel:

Och välkommen till forumet. :hello:

Mats Liifv
2011-06-14, 10:54
Tycker att det bör vara en självklarhet att hjälpa varandra, efter förmåga, om någon har fått problem. Har hjälpt åtskilliga med problem genom åren, men haft turen att inte behöva hjälp själv. Man vet aldrig när det är ens egen (o)tur att råka ut för något...

Freda
2011-06-14, 21:13
Tycker att det bör vara en självklarhet att hjälpa varandra, efter förmåga, om någon har fått problem. Har hjälpt åtskilliga med problem genom åren, men haft turen att inte behöva hjälp själv. Man vet aldrig när det är ens egen (o)tur att råka ut för något...

Kan bara hålla med :)