handdator

Visa fullständig version : Handledare Norrort/Stockholm



bobo
2011-06-13, 15:43
Jag bor i i Gottröra, Rimbo,(tjej på 40+) ska köpa hoj nu i sommar, haft moppe,kört sonens cross men nu ska jag slå till o fixa mitt mc kort som jag dragit på att göra i alla år.
Tillståndet är klart, behöver någon som vill åka med mej då o då när jag inköpt bågen, alt om den vill följa med o hjälpa mej köpa en hoj är också helt ok.
Letar ute på annonser nu.:)
Soppa pengar/middag står jag för.

Nilsson
2011-06-13, 17:23
det bör finnas en hel del här som kan hjälpa dej mats har väl kört med några här tror jag , men ge det lite tid så löser det sig jag bor för långt i från annars hade det löst sig

Jonas
2011-06-13, 18:42
Jag ska höra med en kille som bor i dina trakter. Han är med här i forumet, men kanske inte inne så ofta. Jag hoppas hur som helst att du hittar någon som vill vara din handledare. =)

Mats Liifv
2011-06-13, 18:47
Har precis skickat meddelande till Runar via FaceBook för att kolla om han har tid och möjlighet!

Jonas
2011-06-13, 18:58
Jag med. Runar; känn ingen press! :rolleyes:

Mats Liifv
2011-06-13, 19:07
Bobo,

Kontakta Runar Larsson i Rimbo på telefon 0175-717 76! Han tror sig kunna hjälpa dig!

Intruder1995
2011-06-13, 22:17
Tjena Bobo,
Jag har inte varit inne här på ett bra tag och inget av mina mailadresser kändes igen för att få ett nytt lösen. Skapade därför en ny.

Mats och Jonas meddelade mig att du var ute efter en handledare. Jag kör för tillfället med en av mina grabbar och jag har "lotsat" hans kusin fram till hojkortet som han tog förra sommaren. Jag vill gärna ha direkt kontakt med "eleven" via bluetooth. Jag har Scala Rider Q2 i en hjälm och en annan hjälm (Urban Warrior Summit 3.0) med bluetooth i. Scala fungerar inte ihop med Urban hjälmen.

Jättesmidigt att direkt säga vad man ska tänka på eller se upp med. Svårt att koppla ihop det annars med en händelse som var för en mil sedan.

Om du fortfarande behöver en handledare så hör av dig.

Mvh
Runar
http://mcturer.wordpress.com

bobo
2011-06-14, 14:53
Hej inte hittat någon ännu, ska ut till Vällingby o kolla på en suzuki GSX 750, se om det är något för mej.
Jag bor i Gottröra. //Bobo

bobo
2011-06-14, 14:56
Tack alla för tipsen