handdator

Visa fullständig version : Smidig hoj önskas hyra till uppkörningen



duboisi
2007-08-09, 22:56
hej alla glada.. tänkte höra efter lite tips på hojjjar som lämpar sig väl till uppkörning, det är för tung mc så 700 eller 750ccm är väl ett måste..
sen om någon i jönköpingsområde har lust att hyra ut sin båge under ett par timmar under den stora dagen så vore jag väldigt tacksam!
ha de gött
/arvid

pewa
2007-08-10, 16:04
Kör du upp som privatist? Kanske kan höra med nån bilskola ändå om du får hyra en av deras hojar en dag.

Vad är det för fel på GSX-R:en? :)

duboisi
2007-08-11, 02:47
det är min första båge så jag har inget att jämföra med.. har hört att folk i allmänhet tycker att hojjjen är som att navigera en gjutjärnsspis!?
jag tror iaf att jag ska ge den 1 försök.. sen blir det nog genom körskola, inte som privatist..

turbo
2007-08-12, 19:57
det är min första båge så jag har inget att jämföra med.. har hört att folk i allmänhet tycker att hojjjen är som att navigera en gjutjärnsspis!?
jag tror iaf att jag ska ge den 1 försök.. sen blir det nog genom körskola, inte som privatist..


den kan vara lite osmidig på en uppkörning men många har kört upp på liknande hojar och klarat sig. annars röstar jag också på att hyra av en bilskola