handdator

Visa fullständig version : Ålrajjt, skärpning tjejen!



Nina
2007-08-05, 08:59
Inget mer svammel om annat än det som berör mc hädanefter. Lätt hänt att man svävar ifrån ämnet när tankarna fylls av andra projekt och man inte kör nån mc alls.
Men i morgon är det dags för trafikskolan igen, ÄNTLIGEN FÅR JAG BRUMMA LITE HOJ!! ;D
Ska bli skoj att se hur pass ringrostig jag hunnit bli. Kommer det gå åt en hel dubbellektion för att rostas av eller kommer jag igång efter bara några minuter? Själv tror jag på det senare men man vet aldrig. Mer info kommer efter lektionen i morgon. :D

I dag söndag ska jag till Kjula och titta på race, känner jag mig själv rätt lär jag snurra runt hojarna precis som sist.

Gibson
2007-08-05, 11:47
Jag håller med dig att det är lätt att sväva iväg men det blir så för mig när det inte blir så mycket mc pga vädret och man vill ju skriva något. Men jag tycker att det ska vara lite av varje, min blogg kommer alltid att ha inlägg om allt och ingenting. Jag har haft bloggar på andra ställen och när jag började här så har jag nästa slutat blogga på dom andra ställena för det blir ju svårt att veta vad man har skrivit och på vilken blogg man skrev det så jag lägger in det mästa här. Kommer nog inte att sluta helt på dom andra men det har minskat. ;)

Nina
2007-08-06, 06:32
Jo, man svävar lätt iväg på annat när man inte brummar hoj. Tycker sommaren har gått lite grann åt skogen pga av min handledare är borta under flera veckors tid och man inte kunnat köra hoj alls. Visst hade jag kunnat bekosta trafikskolan lektioner under tiden men… Äsch, jag tog semester jag också! ;D