handdator

Visa fullständig version : kort säsong



stickan
2011-04-22, 22:54
Det räckte med en u-svängande minibuss, och hojsäsongen var över. Resulterade i frakturer på nyckelben, skulderblad och revben + krossad hoj. Skall man vara glad att man lever, eller skall man bara vara förbannad. Kanske både och.:nurse:
/Stickan

Guzzi-Leif
2011-04-22, 22:57
Stackars dig!
Gott att du i alla fall är vid liv och gående!

Freda
2011-04-22, 23:01
Fyyy vilken otur du har... lider med dig.

Höll själv på att köra på en Taxi men en kamelryttare som irrade omkring på vägen idag, han satt och pratade i mobilen och satt med taxikartan på ratten och helt plötsligt svänger han ut mitt på vägen blockerar båda körfälten och STANNAR.
Nu tog jag mitt kort för väldigt länge sen men hoppas det ingår i nån av de där riskutbildningarna att man iskallt ska räkna alla bilister som fullständiga idioter....

Hoppas du blir helt återställd och får åka lite hoj till sensommaren då.

Motormannen
2011-04-22, 23:31
Det kunde ha varit värre, mycket värre! Tur att du klarade livhanken!

erkagn
2011-04-23, 05:02
Det räckte med en u-svängande minibuss, och hojsäsongen var över. Resulterade i frakturer på nyckelben, skulderblad och revben + krossad hoj. Skall man vara glad att man lever, eller skall man bara vara förbannad. Kanske både och.:nurse:
/Stickan

Oj, de var inte bra.

Men samtidigt ska du vara glad att du klarade livhanken. Hoppas U-svängaren förlorar kortet, sådana som den personen ska inte vara ute i trafiken.

Ove
2011-04-23, 08:25
Det räckte med en u-svängande minibuss, och hojsäsongen var över. Resulterade i frakturer på nyckelben, skulderblad och revben + krossad hoj. Skall man vara glad att man lever, eller skall man bara vara förbannad. Kanske både och.:nurse:
/Stickan

:( Shit! Hoppas att du läker fort och MC finns det alltid att få tag på. Men visst är det retligt när det händer... :mad:

Lazze
2011-04-23, 09:12
Det räckte med en u-svängande minibuss, och hojsäsongen var över. Resulterade i frakturer på nyckelben, skulderblad och revben + krossad hoj. Skall man vara glad att man lever, eller skall man bara vara förbannad. Kanske både och.:nurse:
/Stickan

Du har mina fulla sympatier! Hoppas läkningen går undan så du får möjlighet att köra hoj igen. Som sagt, hojar finns det gott om :)

Mats Liifv
2011-04-23, 09:53
Det viktiga är att du klarade dig förhållandevis bra, hoj kan du lätt ordna senare. Hoppas på god bättring och att du hinner köra i alla fall lite denna säsong!

freddemannen
2011-04-23, 10:38
Det där var ju inget roligt!
Hoppas det går bra med tillfrisknandet utan vidare problem!

stickan
2011-04-23, 19:27
Ja, det var en tråkig historia. Men ert deltagande värmde. Det är bara att kämpa på. Och som sagt, hojar finns det gott om. Rehab nästa:banana:

MVH
stickan

Bighoj
2011-04-23, 20:00
Mycket tråkigt att höra.Jag hoppas du blir bra fort så du får ut lite av hojsässongen.Krya på dig
Mvh Bighoj

simen
2011-04-23, 20:04
Hoppas at du kryar til så at du kan få åka innan sesongen är över:) Jag för min del ble klipt ner i Oslo för några år sen i början av Mai tre brutna rävben två brott i tummen. Hojen var lagat i Juni och min fru och jag åkte til Nord Norge på semester i slutet av Juni tog av gipset en dag före vi åkte.:cool: Hadde inte klarat av det utan at montera trotle rocker på gashandtaget:D fungerar som farthållare:)

Simen:)
Yamahadriver
Tanumshede

Jonas
2011-04-23, 20:25
Det räckte med en u-svängande minibuss, och hojsäsongen var över. Resulterade i frakturer på nyckelben, skulderblad och revben + krossad hoj. Skall man vara glad att man lever, eller skall man bara vara förbannad. Kanske både och.:nurse:
/Stickan

Lider med dig! Särskilt som påsken visar sig från sin bästa sida och lockar till hojturer. Skönt att det gick förhållandevis bra trots allt. :)