handdator

Visa fullständig version : 128st uppkörningar 3st kuggade



Cubalibre
2011-04-13, 15:12
Ja det var vad min lärare sa till mig idag när jag undrade över lite statistik över uppkörningar han har vart med om. 128stycken som körde upp förra året och enbart 3 stycken som kuggades.

Det lugnar faktiskt nerverna lite, både det och att jag bara får beröm hela tiden.

Körde högfarstbanan idag i 50km/h för första gången och klarade det utan några större problem. Efter 3 lektioner så kör jag krypbanan utan några större problem heller. Trodde inte det skulle gå så fort att lära sig efter att det kändes helt hopplöst första gången jag var där.

Uppkörning nån gång i början av Maj sa läraren till mig idag.

Jag LÄNGTAR! :-)

Mats Liifv
2011-04-13, 15:18
Kul att det går så bra för dig!

Man lär sig fort och märker framstegen från gång till gång i början. Det är tacksamt och sporrar en till nya "stordåd"! Kul om du lyckas redan i början av maj och har hela sommaren på dig att kunna "öva på egen hand", vilket är vad körkortet innebär! ;)

erkagn
2011-04-13, 15:31
Men så bra du fick tag i sån bra lärare.

Mavve65
2011-04-13, 16:13
Om man längtar till en uppkörning så är väl det ett mycket gott tecken inför provet! Good luck!

Motormannen
2011-04-13, 16:18
Härligt med positiva lärare och att det går så bra för dig!

Var samma för mig, lärde mig snabbare än jag trott! :)

Carina
2011-04-13, 21:36
Kul att det går bra för dig, blir en härlig känsla för dig när allt är klart :)

Minns hur det var när jag klarade kortet.Hem som ett skott rullade ut hojen, körde sen iväg alldeles själv. Vilken känsla det var :))

Viragomannen
2011-04-14, 01:41
Kul att det går bra för dig, blir en härlig känsla för dig när allt är klart :)

Minns hur det var när jag klarade kortet.Hem som ett skott rullade ut hojen, körde sen iväg alldeles själv. Vilken känsla det var :))


Längtar tills jag kan göra detsamma.................:banana: