handdator

Visa fullständig version : Trådpolisen ordar



Jonas
2011-04-12, 20:26
Pewa har inte varit på forumet under en tid och det märks genom att trådar tenderar att "spåra ur" och tar sidospår och att trådar skapas under fel rubriker vilket gör att angelägna ämnen riskerar att försvinna och inte kan hittas efter ett tag.

Vi måste tänka på att hålla oss till ämnet. Till det som rubriken och första inlägget handlar om. Märker vi att tråden drar iväg åt ett annat håll måste vi hjälpas åt att påminna varandra om att det kanske är läge att starta en ny tråd. Okej.

Eftersom jag inte har administratörsrättigheter, så kan jag inte blockera trådar eller flytta trådar till rätt forumområde. Kan bara vädja om att vi hjälps åt med detta, då pewa annars kommer få ägna mycket tid åt att "städa" när han är tillbaka.

Gurrag
2011-04-12, 20:45
Det är taget och jag ska tänka till.
Tack för upplysningen jonas.

En klippa som alltid.

Mats Liifv
2011-04-12, 20:51
Klart vi får hjälpas åt i det viktiga jobbet att hålla rent i trådarna. :)

Motormannen
2011-04-12, 22:03
Roger that, Houston! :)

lindor
2011-04-12, 22:04
Tummen upp på det!

eljem
2011-04-12, 22:24
Pewa har inte varit på forumet under en tid och det märks genom att trådar tenderar att "spåra ur" och tar sidospår och att trådar skapas under fel rubriker vilket gör att angelägna ämnen riskerar att försvinna och inte kan hittas efter ett tag.

Vi måste tänka på att hålla oss till ämnet. Till det som rubriken och första inlägget handlar om. Märker vi att tråden drar iväg åt ett annat håll måste vi hjälpas åt att påminna varandra om att det kanske är läge att starta en ny tråd. Okej.

Eftersom jag inte har administratörsrättigheter, så kan jag inte blockera trådar eller flytta trådar till rätt forumområde. Kan bara vädja om att vi hjälps åt med detta, då pewa annars kommer få ägna mycket tid åt att "städa" när han är tillbaka.


Du har säkert rätt, det kan spåra ur ibland, jag tycks finnas i en röra ibland och det är svårt och pinsamt kan det tom vara.
Å andra sidan man älskar motorcycklar och är nyfiken på lite tips då och då. För min del så ska jag försöka bättra mig och viker när det blir som värst. Har inge annat val även om jag vet och ha rätt.
Ha en bra sommar och njut så länge det varar
hälsningar från Ben

pewa
2011-04-12, 23:20
Tillbaka efter lite "semester", bra synpunkt Jonas!

Ska försöka städa upp lite sen introducera moderatorer på några av forumavdelningarna. Urspårade trådar leder bara till förvirring och frustration.

Nina
2011-04-13, 05:47
Bra där Jonas! Jag ska också hålla ett öga på mig och mitt tangentbord, jag vet att jag hamnat off topic i trådar men jag ska bättra mig. Tummen upp!