handdator

Visa fullständig version : BMW tillbehörs- och reservdelsbutiker?



Motormannen
2011-04-11, 15:11
Är det någon som har koll på inte allt för dyra BMW tillbehörs- och reservdelsbutiker i Sverige eller utomlands eller är det bäst att gå till typ Bavaria i Stockholm?

Antar att det mesta kostar en slant hur än man gör när det gäller BMW, men smakar det så kostar det som man säger! :)

Mats Liifv
2011-04-11, 16:00
Är det någon som har koll på inte allt för dyra BMW tillbehörs- och reservdelsbutiker i Sverige eller utomlands eller är det bäst att gå till typ Bavaria i Stockholm?

Antar att det mesta kostar en slant hur än man gör när det gäller BMW, men smakar det så kostar det som man säger! :)Om du vill ha ett rikhaltigt sortiment att välja ur rekommenderar jag WUNDERLICH (http://www.wunderlich.de) dom har allt du kan tänka dig.... och lite till! Kostar en slant men är bra prylar. Finns allt från rena utseendedetaljer till mer funktionella saker!

Nina
2011-04-11, 17:40
Wunderlich köpte jag delar ifrån till min BMW som jag hade. De skickar grejerna snabbt så man hinner ungefär i stort sett skicka beställning och betalning så ringer det på dörren… :)

Motormannen
2011-04-11, 18:04
Underbart! :)

Försökte Googla på det och hittade vad som såg ut som en kanonfirma i USA men läste till min besvikelse att de inte skeppade utanför USA eller Canada.

Lite förvirrande med all tyska bara! :P

Nina
2011-04-11, 18:13
Underbart! :)

Försökte Googla på det och hittade vad som såg ut som en kanonfirma i USA men läste till min besvikelse att de inte skeppade utanför USA eller Canada.

Lite förvirrande med all tyska bara! :P

Här har du en översatt del (http://www.wunderlich.de/International/) av deras sida. :)

Mats Liifv
2011-04-11, 18:27
Underbart! :)

Försökte Googla på det och hittade vad som såg ut som en kanonfirma i USA men läste till min besvikelse att de inte skeppade utanför USA eller Canada.

Lite förvirrande med all tyska bara! :POm du klickar på min länk och sedan "International", så kommer det säkert att gå bättre. Mycket bra att handla med, snabba och korrekta, enligt mina erfarenheter. Har handlat därifrån under tio års tid, utan strul. Samma sida som Nina länkat till ser jag!

Nina
2011-04-11, 18:39
Om du klickar på min länk och sedan "International", så kommer det säkert att gå bättre. Mycket bra att handla med, snabba och korrekta, enligt mina erfarenheter. Har handlat därifrån under tio års tid, utan strul. Samma sida som Nina länkat till ser jag!
He he he… Steget före. :beer:

Motormannen
2011-04-11, 18:41
Tack så mycket!

Har beställt en katalog nu men undrar om man får den på tyska eller engelska? Får väl se!

Cylinderskydd och innerväskor ska beställas och är rätt sugen på den reflekterande tejpen för sidoväskorna. :)