handdator

Visa fullständig version : Moppens oskuld tagen



Nina
2011-03-26, 18:10
Så begav vi oss ut en sväng i dag med mopparna. :dancing:

Till en början tyckte jag den verkade otroligt känslig, så små hjul och minsta rörelse på styret så fladdrar den. Men det blev stabilare, jag vande mig fort vid moppens rörelser. Jag fick upp moppen i fartvidunderliga 50 km/tim men då var det nerförsbacke. Annars gick den i max 45 km, inte en kilomet extra.

Det var ruskigt kallt om fingrarna, jag hade tagit mina mc-handskar för vinterbruk men de var iskalla tyckte jag. Så när jag klev av hemma hade jag ingen känsel alls i fingrarna.

Nästa gång kör jag moppen när det är lite varmare! :deal:

DearHunter
2011-03-26, 19:34
Så begav vi oss ut en sväng i dag med mopparna. :dancing:

Till en början tyckte jag den verkade otroligt känslig, så små hjul och minsta rörelse på styret så fladdrar den. Men det blev stabilare, jag vande mig fort vid moppens rörelser. Jag fick upp moppen i fartvidunderliga 50 km/tim men då var det nerförsbacke. Annars gick den i max 45 km, inte en kilomet extra.

Det var ruskigt kallt om fingrarna, jag hade tagit mina mc-handskar för vinterbruk men de var iskalla tyckte jag. Så när jag klev av hemma hade jag ingen känsel alls i fingrarna.

Nästa gång kör jag moppen när det är lite varmare! :deal:

Har själv en skoter som jag använder till att köra till och från närbutikerna. Fattas det mjölk så är jag tebax på två röda. Dotra älskar att bli skjutsad på den... Hondan tycker hon är lite läskig 0- 100 på 3 sek går undan..:p

Min är coolare än din ! :banana:

Nina
2011-03-26, 20:27
Min är coolare än din ! :banana:

Ha! Det tror jag inte. ;)

Tror jag ska ta en tur i morr'n med men då tar jag på mig försvarets vantar. :)