handdator

Visa fullständig version : Linda Rosing



Fredd
2007-04-23, 19:14
Vad är det för fel på kärringen? Går inte att köpa aftonbladet längre utan att hon ramlat på fyllan, blivit mobbad eller opererat sig igen.. tragiskt :'(

turbo
2007-04-25, 13:36
haha, jag undrar vad hon lever av, slitz-pengar?

Fredd
2007-04-26, 20:48
haha, jag undrar vad hon lever av, slitz-pengar?


Fadde kanske? ;D

turbo
2007-04-27, 11:39
Säkert Fadde, han är väl tät efter sina glansdagar på spyan ;)

Fredd
2007-04-29, 12:22
Kom ihåg när Fadde var med i 100 höjdare eller nått i den stilen. Han skulle hälsa på en granne ute på landsbygden som ignorerade honom totalt.. kulturkrock ;D

Gibson
2007-05-23, 02:08
Vad är det för fel på kärringen? Går inte att köpa aftonbladet längre utan att hon ramlat på fyllan, blivit mobbad eller opererat sig igen.. tragiskt :'(


Jag tycker att sådana nyheter är så ointressanta men det är väll sånt som säljer idag.

pewa
2007-05-23, 11:09
Nu var hon igång igen i aftonbladet, skulle bli porrskådis??

Hon är ju sjuk som människa samtidigt är aftonbladet sjuk som tidining som hela tider skriver allt hon gör, det ena värre än det andra.

Gibson
2007-05-23, 11:12
Nu var hon igång igen i aftonbladet, skulle bli porrskådis??

Hon är ju sjuk som människa samtidigt är aftonbladet sjuk som tidining som hela tider skriver allt hon gör, det ena värre än det andra.


jag håller med dig fullständigt, har inte en tidning viktigare saker att ta upp så kan dom ju lägga ner, och hur är hon som människa, har hon ingen självrespekt eller?

pewa
2007-05-23, 12:29
Nu var hon igång igen i aftonbladet, skulle bli porrskådis??

Hon är ju sjuk som människa samtidigt är aftonbladet sjuk som tidining som hela tider skriver allt hon gör, det ena värre än det andra.


jag håller med dig fullständigt, har inte en tidning viktigare saker att ta upp så kan dom ju lägga ner, och hur är hon som människa, har hon ingen självrespekt eller?


Tveksamt.. hon måsr nog inte alltför bra. Samtidigt diskuterar vi henne här så på nått sätt lever hon ändå vidare, hon är som en virussjukdom ;)