handdator

Visa fullständig version : vad tycker ni om min annons



lone wolf
2011-02-02, 02:50
jag har satt ut hojen på annons det svider för hon är värkligen en pärla och går som en drömm
men men ska bli pappa om två veckor och jag har ingen bil då får man offra
vad tycker ni om annonsen och priset http://www.ronnebytorget.se/index.php?action=show&show_id=10462&show_torg_namn=ronneby&search_word=&l=&l2=

erkagn
2011-02-02, 04:58
Du har bra bilder på hojen. Den är klart prisvärd.

Mavve65
2011-02-02, 07:56
Grattis!! Att bli pappa är nog större än att ta mc-kort ;) Önskar jag hade 25 000........... Du kanske ska ha med något om när nästa besiktning är och service (nyservad?).
Good luck med försäljningen- bra bilder!

lone wolf
2011-02-02, 09:47
Grattis!! Att bli pappa är nog större än att ta mc-kort ;) Önskar jag hade 25 000........... Du kanske ska ha med något om när nästa besiktning är och service (nyservad?).
Good luck med försäljningen- bra bilder!

Tack så jätte mycket ja när jag fick reda på det blev jag helt överlycklig det är det bästa som finns och härligaste kännslan. och nu när det bara är två veckor kvar så. jag tror jag är mer nervös än tjejen. jo då. och jag tycker att det priset är inget att pruta på inte i det skicket som den är, jag sökte på dragstar på blocket o kryssade i billigast och det var inte en enda under 30,000:- och jag vet att om jag bara hadde hafft lite is i magen så hadde jag kunat få betydligt mer för den om 2 månader. Men nu är jag bil lös och måste ha en bra bil att frakta tjejen o lillkillen i. en ny mc får komma sen

Bighoj
2011-02-02, 09:59
jag har satt ut hojen på annons det svider för hon är värkligen en pärla och går som en drömm
men men ska bli pappa om två veckor och jag har ingen bil då får man offra
vad tycker ni om annonsen och priset http://www.ronnebytorget.se/index.php?action=show&show_id=10462&show_torg_namn=ronneby&search_word=&l=&l2=

Jo, besiktningen ska du kanske lägga ut,och ev hur däck och drivlina är.Men visst verkar priset mycket billigt.STORT GRATTIS till den utökade familjen.Jag ser framför mig en blivande återfallsknutte.