handdator

Visa fullständig version : ännu en nykomling i mc världen :P



sally101
2011-01-20, 13:54
Jag hittade hit i julas och ser fram emot att utforska en massa intressanta trådar här :)

För ca ett år sen bestämde jag mig för att nu skulle jag ta mc kort och den 5 oktober så fixade jag äntligen(!) uppkörningen efter många timmars slit på manöverbanorna.
Jag (som många andra töser här har jag märkt) har inte så jättemånga vänner i närheten att köra tillsammans med men det ska det förhoppningsvis bli ändring på nu under sommaren :) Ser fram emot många mil ute på vägarna 2011!! :)

erkagn
2011-01-20, 14:26
Hej och välkommen! Skoj du tagit körkortet. Trevlig hoj du köpt, min brorsa hade en sådan.

Methx
2011-01-20, 15:18
Som en kickoff kan du alltid åka en sväng på "Skånevårenturen" som hålls av 2 skånska klubbar, varav en är en tjejklubb, "The Pink Ladies".. Förra året va dom visst 120-130 hojar i 5-7 grupper. Ett ypperligt
tillfälle att träffa likasinnade i skåne..

Deltagarlistan/Anmälan (Gratis, mat för 100:- om så önskas) finns dock på ett annat MC forum, oh vill inte länka här, så är du intresserad skickar jag ett PM med länk.

Mc.Binis
2011-01-20, 16:41
Kul med lite fler brudar på hoj! : ) Det gillar vi!

Nilsson
2011-01-20, 18:02
det e bara att hänga med när vi tar våra rundor , sen har du ju qvinns mc bara tjejer de finns i trelleborg , det e bara du hör av dej så ska jag pressentera dej för klubbar här nere

DearHunter
2011-01-21, 10:59
Välkommen in i hojmissbrukarnas värd..... Abstinensen infinner sig redan när Du stänger av motorn... ;-)

Figurehead
2011-01-21, 13:08
Hej och välkommen! =)

Phaedre
2011-01-23, 19:17
Välkommen! :)

sally101
2011-01-23, 21:40
Tack tack för alla välkomnanden :)

Mats Liifv
2011-01-23, 23:34
Välkommen hit Sally!

Hoppas du ska trivas med oss och även träffa kompisar att åka med. Vi som bor i Stockholm har blivit ett stort gäng som under säsong umgås väldigt mycket. Nästan varje vecka är vi några stycken som åker någonstans. Ibland är vi borta hela dagar, andra gånger blir det kortare kvällsturer.

Känner du för att ut och åka så är det bara att lägga ut en blänkare här. Förhoppningsvis ska det kunna leda till att du träffar nya kompisar. Så gjorde jag förrförra året. Kunde aldrig ana vad allt trevligt det skulle leda till. Har fått en massa nya trevliga kompisar, som jag troligen inte annars skulle träffat!

Mavve65
2011-01-24, 11:19
Här kommer ännu en välkomst hälsning från en vinter:sleep:trött geting!
som nybörjare/återfallare har jag lärt mig en hel del intressant och nyttigt genom forumet.:D under min första säsong...

Mats Liifv
2011-01-24, 13:15
Det är bara att ställa alla frågor man har. Här finns alltid någon som har erfarenhet i ämnet, eller vet var man kan hitta svaret! Ingen fråga är för dum...kan vara bra att tänka på!