handdator

Visa fullständig version : mekarutrymme?



MEHall
2011-01-10, 19:47
Vad ska man hitta på när man inte har något vettigt lagom varmt utrymme att meka i när det är vinter? :confused: :(

erkagn
2011-01-10, 20:23
Vad ska man hitta på när man inte har något vettigt lagom varmt utrymme att meka i när det är vinter? :confused: :(

En del mc-klubbar har ju mekbås. Men de är troligen redan fulltecknade så här års.

nippe
2011-01-10, 23:11
En del mc-klubbar har ju mekbås. Men de är troligen redan fulltecknade så här års.

jag hyrde ett förråd för 150kr/månad som funkar alldeles utmärkt till förvaring och lite vintermek...

Gert
2011-01-10, 23:55
Vad ska man hitta på när man inte har något vettigt lagom varmt utrymme att meka i när det är vinter? :confused: :(Ta in den i lägenheten / vardagsrummet. ;-)

MEHall
2011-01-11, 20:28
Ta in den i lägenheten? :confused: :eek: Lite svårt att göra det en trappa upp! :rolleyes:
Skulle ju vara bra om man kunde hyra ett flyttbart utrymme.
Den MC klubben som finns närmast har bara kalla uthus så vitt jag vet!
Rackarns att man inte bor i bottenplanet i stället.:(

Gert
2011-01-11, 22:13
Ta in den i lägenheten? :confused: :eek: Lite svårt att göra det en trappa upp! :rolleyes:
Skulle ju vara bra om man kunde hyra ett flyttbart utrymme.
Den MC klubben som finns närmast har bara kalla uthus så vitt jag vet!
Rackarns att man inte bor i bottenplanet i stället.:(

Eller med en rejäl hiss...

Molgan
2011-01-12, 02:05
Eller med en rejäl hiss...
Ja jag höll på att göra huset jag bodde i tidigare hisslöst när jag försökte pressa in hojen i hissen, den rymdes tydligen inte och jag fick slita hårt för att få ut den igen. =) Nu bor jag i villa med varmgarage plus varmt uthus, vilken skillnad..

MEHall, har du inget skrymsle på jobbet eller någon bekant som kan avvara nån kvadrat i sitt garage? Gömde mina hojar i en bortglömd vrå i källaren på jobbet när jag bodde i lägenheten. Annars kan du ju annonsera efter någon ledig garageplats.

MEHall
2011-01-12, 18:08
Jobb? Nä nåt sånt har jag inte. Skulle nog inte fråga då. Så lite tips om vad som kan finnas vore bra! ;)

nippe
2011-01-13, 23:48
Ikväll märkte jag att förrådet hade funkat bättre om jag inte fyllt området runt affen med möbler. Men till slut så är motorbågen monterad... :-)