handdator

Visa fullständig version : villket styre passar bäst



lone wolf
2010-12-05, 12:53
jag e sugen på att byta styre vill igentligen ha ett apehanger men är rädd att jag måste förlänga slangar o vajrar mm. men gillar det svarta raka med

Får jag höra vad ni säger om saken

Gert
2010-12-05, 14:37
Utan tvekan behöver du förlänga både ström, wires och bromsslang om du väljer högre än original, bytade själv till något bredare och det var precis det gick.

Figurehead
2010-12-07, 17:56
På en sån stor cykel tycker jag personligen att det bara ser illa ut med aphäng. (Så vida du inte har stor ölmage samt helskägg och väst, då är det helrätt) Jag skulle satsat på det raka. Har ett liknande på min cykel. Smidigare att byta och skönare att köra.

erkagn
2010-12-07, 18:38
Tycker du ska satsa på det raka men på raisers så det kommer uppåt och en aning bakåt. Då blir det typ dragbar-styre.

Roadking
2010-12-08, 09:38
Har själv en Roadking där det satt ett Beachbarstyre: Detta va på tok för brett och obekvämt så jag började kolla runt lite på Amerikanska forum. Där fick jag veta att originalstyret på roadking inte heller va så bra, man bytte ofta till det styret som sitter fabriksmonterat på Heritagemodellerna, åtminstone så är alla polishojar (roadking) utrustade med ett sådant. Sagt och gjort! Ett skifte blev till och jag har världens mest komfortabla hoj nu;-)