Visa fullständig version : Avslappningsövning
Här pågår avslappningsövning för fullt, jag tar mig några glas. :beer:
Ha en trevlig kväll, nu ska jag nog stänga av dumburken innan tangentbordet svamlar alldeles för mycket. Eller stavar fel hela tiden...
;)
Mats Liifv
2010-10-30, 19:32
Vad dricks det för gott tro...? Ett glas vitt och sedan ett varmt bad tillsammans med en Rom & Cola satt bra tycker jag!
Jan-Olov
2010-10-31, 00:59
Jag gör sammledes, har varit och hälsat på svåger och svägerska, så nu är jag avslappnad.
Bidde en liten whisky igår kväll för att fira efter 12 tim. på vägen med släpkärra till Charlottenberg nära grannlandet Norge för att införskaffa en Cresent Trapper från 1967 i skruvat orginalskick!
Efter 55 mil på vägen i makligt tempo tycker man att man är värd detta. Kubik gänget i garaget är nu komletterad med en 50 cc så nu kan man titulera sig "Blöjknutte" också och jag utmanar härmed alla hojare på mopperally i sommar.
Väl mött! :)
2337
Cool moppe! Ja whiskyn är du värd för moppen är fin. Jag har också en moppe, från 1965 är den och heter Monark. =)
http://www.hojen.nu/forum/picture.php?albumid=344&pictureid=2269
DearHunter
2010-10-31, 13:27
Njet.... ingen avslappning här inte.. Jag har fått en infektion i kroppen (säkert Gibsons på distans - den jefl... :mad:;))
Men det är på bättringsvägen. Jag kan nu öppna ena ögat och klarar själv av att skratta utan lustgas. :D