handdator

Visa fullständig version : Rackarns vad roligt...



MrFluke
2010-09-27, 12:06
Körde KNIXkurs på Rörken igår söndag. Lärorikt som f*n! Synd att det var sista svängen för i år. 7 månader tills dom drar igång igen :(

Rekomenderas starkt till er som nyss tagit lappen :) (till er andra med :P)

erkagn
2010-09-27, 12:07
Körde KNIXkurs på Rörken igår söndag. Lärorikt som f*n! Synd att det var sista svängen för i år. 7 månader tills dom drar igång igen :(

Rekomenderas starkt till er som nyss tagit lappen :) (till er andra med :P)

Var de nå customhojar där, eller bara sporthojar?

MrFluke
2010-09-28, 00:20
Var de nå customhojar där, eller bara sporthojar?

Såg ut som en röd honda nånting tittade inte så noga om jag ska vara ärlig. Hade huvudet fullt av saker att göra på banan.

Förra veckan var det dock ett par stycken, men då kom jag så sent att jag bara tittade en stund innan jag åkte hemmåt.

erkagn
2010-09-28, 06:36
Synd de är slut på säsongen. Men skoj du har kort o båge, så nu kan du längta i vinter tills våren kommer :-)

MrFluke
2010-09-28, 09:02
Mm längtar ju en aning till sommaren och värmen och ljusa nätter på härliga vägar hehe.
Det skulle bli sol denna vecka så blir nog te att åka varje dag efter jobbet, sen blir det nog uppställning i kompisens garage och påbörja projektet för denna vinter. Blir till att fräsha upp hojen, plocka ner i partiklar och göra rent överallt, serva och pilla rent allmänt :)

Härliga tider! :)

nippe
2010-09-28, 09:09
kände i morse att det är verkligen är dax att börja ta bilen till jobbet... -1C och helt vitt på marken av frost... kom inte på tal att öppna visiret för att få bort lite imma då det gjorde att hela ansiktet frös till is...

Mc-Bosse
2010-09-28, 11:49
Synd de är slut på säsongen. Men skoj du har kort o båge, så nu kan du längta i vinter tills våren kommer :-)

Säsongen är sannerligen inte över för oss söderöver. Jag boendes mitt i skåne kan köra länge till om jag vill. Idag är det 9 grader, sol och uppehållsväder.

Ja jag kollar t o m blocket.se efter hojar...

Heja! :)

MrFluke
2010-09-28, 13:40
Säsongen är sannerligen inte över för oss söderöver. Jag boendes mitt i skåne kan köra länge till om jag vill. Idag är det 9 grader, sol och uppehållsväder.

Ja jag kollar t o m blocket.se efter hojar...

Heja! :)

9 grader? söderöver? fan här är det 12-13 grader varmt just nu (norduppland) tokigt gul sol och härligt, blir absolut till att åka idag efter jobbet. Tanten köpte lite utrustning i helgen så nu åker hon varmt och säkert bakpå :) Härliga liv!!!