handdator

Visa fullständig version : Blev lite grusåkande idag också....



Mats Liifv
2010-09-25, 19:45
Skrev som vanligt på bloggen om dagens övningar i de Uppländska skogarna...

Mange
2010-09-26, 14:31
Såg härligt ut, man blir ju sugen på att skaffa en offroad igen. Man blir ju så härligt trött o go av sådan körning.

Mats Liifv
2010-09-26, 14:44
Såg härligt ut, man blir ju sugen på att skaffa en offroad igen. Man blir ju så härligt trött o go av sådan körning.
Känns att man varit ute och fått lite frisk luft...tjugosju mil stående på fotpinnarna känns lite i kroppen. Dock mer vilsamt än att ha kört sittande.....konstigt nog!

Gurrag
2010-09-27, 10:16
Känns att man varit ute och fått lite frisk luft...tjugosju mil stående på fotpinnarna känns lite i kroppen. Dock mer vilsamt än att ha kört sittande.....konstigt nog!

=) fast träning känns alltid och träning är nyttigt! trevlig tur verkar det som.

Kimmo
2010-09-27, 10:32
Har aldrig kört hoj i skogen men det verkar onekligen kul fast tigern (Triumph) är inte så mycket att ha i skogen.

Mats Liifv
2010-09-27, 11:04
Har aldrig kört hoj i skogen men det verkar onekligen kul fast tigern (Triumph) är inte så mycket att ha i skogen. Vi åker bara på grusvägar, ingen form av enduro. Ibland kan det bli lite vägar med två hjulspår och gräs i mitten....

Kimmo
2010-09-27, 14:18
Har kört lite grusväg med den men tycker att den spårar väldigt mycket så det blir bara jobbigt att köra. Har inte så mycket att jämföra med då det är enda hojen jag kört med förutom körskole hojen vilket var en Honda 750.

Mats Liifv
2010-09-27, 14:41
Har kört lite grusväg med den men tycker att den spårar väldigt mycket så det blir bara jobbigt att köra. Har inte så mycket att jämföra med då det är enda hojen jag kört med förutom körskole hojen vilket var en Honda 750.Roligast blir det med en riktig grushoj och grova däck...anser i alla fall jag!