handdator

Visa fullständig version : Göra sig löjlig över andras hojar



erkagn
2010-09-04, 10:41
På sporthojs forum finns en tråd där gör sig lustiga över HD-hojar
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=231850

Finns även en liknande där de snackar på samma sätt om Guldvinge-hojar.

Känns skönt att vara här på hojen.nu där vi välkomnar alla hojar/hojåkare. :)

pm_57
2010-09-04, 11:01
Instämmer fullständigt. Jag finner i detta forum att det handlar om ett gemensamt intresse. Vilken hoj du kör är upp till var och en tycker jag. Smak och intressen är ju olika och vore inte roligt att alla skulle köra samma hoj eller tycka samma sak.

erkagn
2010-09-04, 11:31
Det kan ju till och med vara så att en och samma person gillar flera olika typer av hojar. Vore jag rik och hade garageutrymme så skulle jag kanske ha ett par - tre hojar av olika sorter. T ex en glidarhoj, en streethoj och en äventyrshoj.

räven
2010-09-04, 12:19
Håller med. Däremot väljer jag att köra ihop med folk som har samma hojtyp som jag.

Mc-Bosse
2010-09-04, 13:46
På sporthojs forum finns en tråd där gör sig lustiga över HD-hojar
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=231850

Finns även en liknande där de snackar på samma sätt om Guldvinge-hojar.

Känns skönt att vara här på hojen.nu där vi välkomnar alla hojar/hojåkare. :)

Bara kul tycker jag. Men jag tar det på rätt sätt och tror mig veta att de som öser galla över en specifik hojtyp egentligen inte tycker vad dom skriver. Ironi i massor är det bara... ;)

Felet ligger snarare hos de som tar åt sig och inte ser tråden ifråga för vad den är. En icketråd där folk gör sig lustiga på ett mer eller mindre begåvat sätt! :D Det är ingen som tvingar någon att läsa mer än rubriken i en dylik tråd.

Följande bild ger ju dock svar på tal om man säger så. :)

1, bild

Nina
2010-09-04, 15:30
Fast det är ju väldigt mycket ironi i vissa trådar på sporthoj, en del av dem är ju helt uppåt väggarna så man sitter och gapskrattar när man läser dem.

Mc-Bosse
2010-09-04, 16:12
Fast det är ju väldigt mycket ironi i vissa trådar på sporthoj, en del av dem är ju helt uppåt väggarna så man sitter och gapskrattar när man läser dem.

Precis! Det är som det är med ibland 90% ovidkommande kommentarer och åsikter men det är rätt kul ändå! :D

oban
2010-09-04, 16:12
Jag tycker att guldvingetråden är riktigt rolig där, och kan hd-tråden bli likadan kan den säkert bli skoj den med att läsa :-)

.. och var väl inte så länge sen det pratades inte allt för väl om sporthojåkare här också... nåt att tänka på kanske? ;-)

RobbeS
2010-09-04, 16:40
Jag tycker att guldvingetråden är riktigt rolig där, och kan hd-tråden bli likadan kan den säkert bli skoj den med att läsa :-)

.. och var väl inte så länge sen det pratades inte allt för väl om sporthojåkare här också... nåt att tänka på kanske? ;-)

Det var kanske inte valet av mc som diskuterades i den tråden, om vi menar samma tråd, utan mer körsättet som för EN DEL sporthojsåkare blivit norm. Som jag tolkade den tråden var det väl att många i en kurva inte ville möta en projektil i 200 km i timmen.

Sen kan jag väl hålla med om att man får tåla lite gliringar oavsett vilken mc man kör bara de ges med glimten i ögat. Att lägga in värderingar på förarna är väl ett tecken på att man tar ett roligt nöje på lite för stort allvar.:)

räven
2010-09-04, 17:41
Bara kul tycker jag. Men jag tar det på rätt sätt och tror mig veta att de som öser galla över en specifik hojtyp egentligen inte tycker vad dom skriver. Ironi i massor är det bara... ;)

Felet ligger snarare hos de som tar åt sig och inte ser tråden ifråga för vad den är. En icketråd där folk gör sig lustiga på ett mer eller mindre begåvat sätt! :D Det är ingen som tvingar någon att läsa mer än rubriken i en dylik tråd.

Följande bild ger ju dock svar på tal om man säger så. :)

1, bild

Mötte ett sådant gäng damer i Norge,dom körde Hondas svarta änka. Utom en som körde avlidne mannens GPZ.

Mange
2010-09-05, 12:01
Tycker också det är kul. Man får ta det för vad det är. Jag själv är ju äldst i vårat kompisgäng och har fått höra en del antikskämt ang min ålder-i alla år. Glömmer aldrig när jag sålde street-race camaron när jag höll på att bilda familj o renovera hus. Köpte då en volvo 245 som jag var "tvungen" att tona rutorna och sänka, det första kompisarna frågade var om jag försökte spara in på begravningen eftersom jag köpt egen likbil.:rolleyes:

Mc-Bosse
2010-09-05, 12:19
Jag brukar säga när jag känner mig gammal att det är hög tid att prenumerera på Fonus mejlutskick och sondera kyrkogårdar i närheten. :D

akems
2010-09-05, 15:28
Man måste kunna ta ett skämt och se det roliga även om det går ut över mej,men den som säger det får också vara beredd på att det kan komma tillbaka.Jag tycker att man kan skämta om det mesta ,men en del har tagit illa upp genom åren.Skämtet med likbilen var bra.

DearHunter
2010-09-05, 18:26
Sålänge som man har glimten i ögat så är det ju ok att skämta anser jag om TEX kromslädar fast man egentligen tycker att det är bra hojar och kanske själv skulle vilja äga en....
Så är det ju när ''grabbar och tjejer av rätt kaliber'' träffas. Stämningan kan bli rå men hjärtlig när man skojar.. och det kan bli kul på ett forum

Tyvärr så delas inte uppfattningen och jargongen av alla. Och dessa personer brukar jobba som parkeringsvakter, hos kronofogden eller så vägrar tanten ha sex med dem :D:D:D

Mc-Bosse
2010-09-05, 18:29
Tyvärr så delas inte uppfattningen och jargongen av alla. Och dessa personer brukar jobba som parkeringsvakter, hos kronofogden eller så vägrar tanten ha sex med dem :D:D:D

Dagens sanning! :D

DearHunter
2010-09-05, 18:49
Fått parkeringsböter, bussen utmätt eller fått stekpannan i huvet?? :D:D

Mats Liifv
2010-09-05, 19:09
Sålänge som man har glimten i ögat så är det ju ok att skämta anser jag om TEX kromslädar fast man egentligen tycker att det är bra hojar och kanske själv skulle vilja äga en....
Tror du kan ligga nära sanningen där....har hört en del sedan jag gick upp till premiumklassen för touringhojar!

Krävs det busskort för den där, har du micro/kylskåp i topboxen? Har inga problem med sådant, andra får ha synpunkter och skoja bäst dom vill. En del är riktigt fyndigt och lockar fram leenden...annat kan ha lägre grad av intelligens och humor, men får passera även det!

Har dock noterat att det kan vara väldigt känsligt att skoja med dom som kör hojar av ett visst märke. Vet inte varför men där är det ofta extra känsligt. Skulle kunna tänka mig att åka även sådan hoj om det inte vore så att prissättningen övergår det rimliga, för min plånbok.

Mc-Bosse
2010-09-05, 19:26
Fått parkeringsböter, bussen utmätt eller fått stekpannan i huvet?? :D:D

Parkeringsböter en gång och det var 1984, bussen brukar jag få behålla och eftersom jag är singel så har jag ingen fru som jagar mig genom huset med stekpannan i högsta hugg! :D

Mange
2010-09-05, 19:31
Tror inte de menar allt de skriver, trots allt så är det motorintresset som förenar oss. Helst av allt skulle man ha en hoj av varje sort. Hade jättegärna byggt en hd-chopper om kunnandet, pengarna och tiden funnits. Nu finns inte det så jag nöjjer mig med att kolla in alla andra sjyssta hojjar. Själv tycker jag att min CB 1300 är en ok blandning av olika stilar. Man ser motorn, funkar bra att köra långt med, kan ösa på i kurvlandskapen osv. Jag skulle dock uppskatta en riktig dyngsprättare då jag har svårt att se 1300an i endurospåret???

Mc-Bosse
2010-09-05, 19:31
Har dock noterat att det kan vara väldigt känsligt att skoja med dom som kör hojar av ett visst märke. Vet inte varför men där är det ofta extra känsligt.

Ja visst är det konstigt? Vad säger det om dom som blir sura egentligen?

Grannen kom och sa allvarligt att han sett att jag köpt en lastbil. Va, sa jag? Han syftade på toppboxen från Biltema på 48 liter! Fyndigt tycker jag när folk är gravallvarliga och initialt inte med en min visar att de egentligen skämtar. :D:D:D

Mange
2010-09-05, 19:33
Parkeringsböter en gång och det var 1984, bussen brukar jag få behålla och eftersom jag är singel så har jag ingen fru som jagar mig genom huset med stekpannan i högsta hugg! :D

jag ser alltid till att när det ska handlas stekpanna så ska det va teflon, INTE gjutjärn:D

GeCe
2010-09-05, 21:39
Ja visst är det konstigt? Vad säger det om dom som blir sura egentligen?

Grannen kom och sa allvarligt att han sett att jag köpt en lastbil. Va, sa jag? Han syftade på toppboxen från Biltema på 48 liter! Fyndigt tycker jag när folk är gravallvarliga och initialt inte med en min visar att de egentligen skämtar. :D:D:D


:D :D :D Den var bra!

Chappy
2010-09-05, 22:17
Det var tusan va ni är förlåtande och generösa ikväll. Själv blir jag nog så förbannad om nå´n skämtar eller talar nedsättande om min hoj. Man kunde ju tro att det var en så´n där jäkla Kawa eller Jawa eller vad dom heter eller ännuvärr en tockendär bmw med slokande cyllar o symaskinssurr. Fast värst ett kärringskjuss modell Hondabuss.

RobbeS
2010-09-05, 22:42
Det var tusan va ni är förlåtande och generösa ikväll. Själv blir jag nog så förbannad om nå´n skämtar eller talar nedsättande om min hoj. Man kunde ju tro att det var en så´n där jäkla Kawa eller Jawa eller vad dom heter eller ännuvärr en tockendär bmw med slokande cyllar o symaskinssurr. Fast värst ett kärringskjuss modell Hondabuss.

Då får du köpa en FJR för den kan man inte tala illa om;D

DearHunter
2010-09-05, 23:03
Då får du köpa en FJR för den kan man inte tala illa om;D

Jefla cirkushoj.... Hur kan man överhufvudtaget köra en yahamamma.... :D:D

Sedan vad gäller chappy så har han ännu inte lärt sig tekniketen att titta på hastighetsmätaren. När det står 70 på vägskylten så ska det stå 70 på mätaren inte varvräknaren :D:D:D

Olle Å
2010-09-06, 08:35
Man kanske inte skall skämta för mycket om viken hoj man har, men däeremot så tål det ju att skojas lite om den oavsett märke som inte törs eller vill köra för vägen är för gropig, kurvig, grusig, regnvåt eller att det är risk för lite låg temperatur eller för hög. Det kanske är regn på gång.
En riktig BIKER struntar i vädret och anpassar sig till omständigheterna.
( nu kanske jag var elak mot någon igen )

Mats Liifv
2010-09-06, 08:40
En riktig BIKER struntar i vädret och anpassar sig till omständigheterna.
( nu kanske jag var elak mot någon igen )
Kan bara instämma. På med regnstället och kör bara....;)

akems
2010-09-06, 09:30
Man kanske inte skall skämta för mycket om viken hoj man har, men däeremot så tål det ju att skojas lite om den oavsett märke som inte törs eller vill köra för vägen är för gropig, kurvig, grusig, regnvåt eller att det är risk för lite låg temperatur eller för hög. Det kanske är regn på gång.
En riktig BIKER struntar i vädret och anpassar sig till omständigheterna.
( nu kanske jag var elak mot någon igen )

Säger väl mer om bikern än om hojen kanske

Mc-Bosse
2010-09-06, 11:23
En riktig BIKER struntar i vädret och anpassar sig till omständigheterna.
( nu kanske jag var elak mot någon igen )

Det finns en bekväm och högst intelligent variant av hojägare och dom har vett i skallen att inte köra när det regnar. De är så pass smarta att de inser att bilen faktiskt har ett tak och att man därmed inte behöver bli våt. Vi sitter där i den goa värmen och fnyser förakfullt åt de intelligenssbefriade hojåkarna i regnet. :D

RobbeS
2010-09-06, 11:31
Jefla cirkushoj.... Hur kan man överhufvudtaget köra en yahamamma.... :D:D

Den är inte bara vacker, den är snygg också. En äkta Biltemahjälm på det så är lyckan total:D

Hasselman
2010-09-06, 12:41
Det finns en bekväm och högst intelligent variant av hojägare ...... bilen faktiskt har ett tak ...... sitter där i den goa värmen och fnyser förakfullt åt de intelligenssbefriade hojåkarna i regnet. :D

Bil? vad e de :???

Alvarligt talat, visst vet jag vad bil är men hur inteligensbefriad anses den som inte äger bil (pga inte råd) och bor på i liten tätort ca 45 km från närmsta stad? Ska man låta bli att transportera sig bara för att luftfuktigheten är så hög att kondensen formar stora droppar som kallas regn, eller ska man avstå från att åka att handla livsmedel för att temperaturen sjunkit under 20 Celsius?
Sjunker temperaturen under noll och regnet kommer som vita flingor, får man väl skaffa skidor till fordonet. 8)

Gawriel
2010-09-06, 13:44
Sjunker temperaturen under noll och regnet kommer som vita flingor, får man väl skaffa skidor till fordonet. 8)
Då kalas det för snöskoter...

Mc-Bosse
2010-09-06, 14:12
Alvarligt talat, visst vet jag vad bil är men hur inteligensbefriad anses den som inte äger bil (pga inte råd) och bor på i liten tätort ca 45 km från närmsta stad? Ska man låta bli att transportera sig bara för att luftfuktigheten är så hög att kondensen formar stora droppar som kallas regn, eller ska man avstå från att åka att handla livsmedel för att temperaturen sjunkit under 20 Celsius?
8)

Är inte hemtjänstpersonalen mutbar? ;) Du vet dom som kör omkring i röda Toyota Yaris (här i södra sverige i varje fall). Dom kan nog komma ut med mat till dig bara du betalar... :D;D:D;D

Mc-Bosse
2010-09-06, 14:14
Den är inte bara vacker, den är snygg också. En äkta Biltemahjälm på det så är lyckan total:D

Biltema? Jomen visst!!!!! :D

Hasselman
2010-09-06, 14:46
... dom som kör omkring i röda Toyota Yaris
Här i Norrland (Lessebo) verkar de köra omkring i vinröda VW Caddy. Dessutom kommer de inte till andra än pensionärer och funktionshindrade. Fast du kanske tycker jag är funktionshindrad som inte kör bil :confused:


Dom kan nog komma ut med mat till dig bara du betalar... :D;D:D;D
(Sagt med Eken e:n) De ju de som e problemet, att det kostar kosing. Och de kostar oxo att ha bil. Jag kan inte transportera mig mycket billigare än jag gör nu med min hoj (läs lastfordon ety jag också har låda bakpå).
Just nu måste jag vända varje krona. Man blir inte fet på sjukpengen direkt, det är ju inte meningen att man ska bli det heller.

Ove
2010-09-06, 17:06
En äkta Biltemahjälm på det så är lyckan total:D

:p Enda felet med Biltemahjälmen är att den är 6 000 kronor för billig. Vore den tillräckligt dyr skulle alla anse att den var BÄST! :p

Chappy
2010-09-06, 17:22
Man kanske inte skall skämta för mycket om viken hoj man har, men däeremot så tål det ju att skojas lite om den oavsett märke som inte törs eller vill köra för vägen är för gropig, kurvig, grusig, regnvåt eller att det är risk för lite låg temperatur eller för hög. Det kanske är regn på gång.
En riktig BIKER struntar i vädret och anpassar sig till omständigheterna.
( nu kanske jag var elak mot någon igen )

En annan kör ju i vilket jäkla väder som helst, bara det inte regnar, snöar eller är för varmt eller kallt!!

Mange
2010-09-06, 18:23
Det var tusan va ni är förlåtande och generösa ikväll. Själv blir jag nog så förbannad om nå´n skämtar eller talar nedsättande om min hoj. Man kunde ju tro att det var en så´n där jäkla Kawa eller Jawa eller vad dom heter eller ännuvärr en tockendär bmw med slokande cyllar o symaskinssurr. Fast värst ett kärringskjuss modell Hondabuss.

:mad:Nä jeflar...nu e måttet rågat.. ja bli så förgrymmat arg... snacka skit om HONDA!#&/;#"@ INTE kul. Försök hålla er till ämnet, HD o möjligtvis andra poppmoppar, då är det kul,:mad:INTE Honda.....fnys

GeCe
2010-09-06, 18:40
:mad:Nä jeflar...nu e måttet rågat.. ja bli så förgrymmat arg... snacka skit om HONDA!#&/;#"@ INTE kul. Försök hålla er till ämnet, HD o möjligtvis andra poppmoppar, då är det kul,:mad:INTE Honda.....fnys

Präsis! Honda är ju bäst! :D

räven
2010-09-06, 19:08
Fy hondan, hade en gång en gräsklippare av det märket. Drivning på bakhjulen, lärde mig aldrig den rackaren. Tur att den rasade så kvickt.

DearHunter
2010-09-06, 19:36
Fy hondan, hade en gång en gräsklippare av det märket. Drivning på bakhjulen, lärde mig aldrig den rackaren. Tur att den rasade så kvickt.

Nä...Du lärde ju dig aldrig att åka på den. Här en stilstudie. :D:

http://farm3.static.flickr.com/2285/2227565184_6fa139da0f.jpg

Mange
2010-09-06, 20:20
Fy hondan, hade en gång en gräsklippare av det märket. Drivning på bakhjulen, lärde mig aldrig den rackaren. Tur att den rasade så kvickt.

;)låt mig gissa, att signalera åt höger och vänster med samma tumme blev för avancerat?:D

Olle Å
2010-09-06, 20:30
Man skall ju inte löjla sig över andras hojar, men en del har faktiskt en poäng. Om man råkar lägga ner en BMW av gs modell, så stannar den på cylindern, en rullatorhoj är mycket lättrest, men en Varadero kräver sin man eller två. Man kan ju vara elak och säga att man inte skall ha tyngre hoj än man kan resa upp den ensam.
Inte skall man håna någon som hellre har en hoj med packväskor än slösar bort en massa pengar på en bil som kanske används ytterst lite.

RobbeS
2010-09-06, 20:51
Man skall ju inte löjla sig över andras hojar, men en del har faktiskt en poäng. Om man råkar lägga ner en BMW av gs modell, så stannar den på cylindern, en rullatorhoj är mycket lättrest, men en Varadero kräver sin man eller två. Man kan ju vara elak och säga att man inte skall ha tyngre hoj än man kan resa upp den ensam.
Inte skall man håna någon som hellre har en hoj med packväskor än slösar bort en massa pengar på en bil som kanske används ytterst lite.

Jag har upptäckt att det egna egot och sårad stolthet ger en oanade krafter. Det gäller ju att få upp hojen illa kvickt innan någon sett fadäsen... Men jaaag har ju aldrig gjort en sådan klantighet som att välta mc:n på gårdsplanen för att byxbenet fastnat i fotpinnarna:o

Hasselman
2010-09-06, 22:13
........Om man råkar lägga ner en BMW av gs modell, så stannar den på cylindern .

Då får jag lägga min BMW av GS-modell j-----t mycket om jag ska få den att stanna på cylindern :cool:


........en rullatorhoj är mycket lättrest,

Menar du en Harley Parkinsson?



Man kan ju vara elak och säga att man inte skall ha tyngre hoj än man kan resa upp den ensam.

Det fins inget elakt i den utsagan. Är man som jag inte mycket för charterreseor med MC (läs gruppkörning) och gärna kör grus, måste man klara av att resa upp sin hoj utan hjälp. Desutom resar man även en Gubbvinge själv kolla här http://www.youtube.com/watch?v=tlFY91626u0


Inte skall man håna någon som hellre har en hoj med packväskor än slösar bort en massa pengar på en bil som kanske används ytterst lite.

Där hör ni andra, lysna på vad Olle säger, han verkar veta vad han snackar om. SÅ DE SÅ!!!

Hasselman
2010-09-06, 22:24
Då kalas det för snöskoter...

Nä, de e nåt helt annat. En snöskoter e inte lika skoj att köra som MC med skidor. Dessutom kan man inte köra snöskoter så bra på barmark, det kan man göra med en skidförsedd MC.

MC med skidor är det absolut roligaste jag gjort på MC, och samtidigt det absolut roligaste jag gjort på skidor :D:D:D.
Endast den som provat på det vet vad jag talar om. Tror Nina är bekant med företeelsen.

Mange
2010-09-06, 22:26
Jag har upptäckt att det egna egot och sårad stolthet ger en oanade krafter. Det gäller ju att få upp hojen illa kvickt innan någon sett fadäsen... Men jaaag har ju aldrig gjort en sådan klantighet som att välta mc:n på gårdsplanen för att byxbenet fastnat i fotpinnarna:o

..och jaaag, har heller aldrig, kickat mig blå med svetten sprutandes, på en plats så besudlad med folk som ALLA säkert stirrade på mina kickkonster, bara för att inse att nödstopsknappen är tillslagen. Sukkiyaki-jäfel var det också:mad:.

Hur hämtar man hem nått sånt med hedern i behåll och fortfarande lite cool???

Hasselman
2010-09-06, 22:31
Hur hämtar man hem nått sånt med hedern i behåll och fortfarande lite cool???

Man berättar om nån man känner som kört iväg med låset kvar i bromsskivan. Jag känner en som gjort det, inte bara en gång.

Jag säger inte vem det är men jag ser han i badrumsspegeln varje morgon ;D

Behöver jag säga att han blivit riktigt bra på att lyfta upp hojen Hehe! ;)

GeCe
2010-09-07, 04:33
Man berättar om nån man känner som kört iväg med låset kvar i bromsskivan. Jag känner en som gjort det, inte bara en gång.

Jag säger inte vem det är men jag ser han i badrumsspegeln varje morgon ;D

Behöver jag säga att han blivit riktigt bra på att lyfta upp hojen Hehe! ;)

Aha.....det finns en till! :D

Nina
2010-09-07, 06:17
Honda får man bara ont i handleden av. Tröga gashandtag, efter 5 mil värker det. Ytterligare några mil senare sitter man och undrar när man är hemma så man får kliva av nån gång… ;)
Fast de gör bra elverk, tysta och bra på motorbanor. Andras skramlar och hörs på avstånd men våran bara susar lite lätt.

Nina
2010-09-07, 06:22
MC med skidor är det absolut roligaste jag gjort på MC, och samtidigt det absolut roligaste jag gjort på skidor :D:D:D.
Endast den som provat på det vet vad jag talar om. Tror Nina är bekant med företeelsen.

YES! Helt rätt, det är sååå roligt att man t o m grämer sig för att våren, solen och även sommaren kommer. Det gjorde jag i våras, gick och muttrade här och var allmänt uttråkad för det. I år ser jag inte mycket rönnbär så jag misstänker att det blir en grön vinter. Förra hösten bågnade grenarna av rönnbär, det var så mycket att grenarna nästan släpade i marken. I år: ingenting. Därför tror jag det blir en mild vinter... Synd, jag som sett fram mot kommande vinter så man får ut och köra hoj på riktigt. ;)

gunther
2010-09-07, 08:08
...

I år ser jag inte mycket rönnbär så jag misstänker att det blir en grön vinter. Förra hösten bågnade grenarna av rönnbär, det var så mycket att grenarna nästan släpade i marken. I år: ingenting. Därför tror jag det blir en mild vinter... Synd, jag som sett fram mot kommande vinter så man får ut och köra hoj på riktigt. ;)

http://www.dn.se/nyheter/sverige/vintervadret-inget-som-ronnen-kan-forutsaga-1.1165915

Nina
2010-09-07, 09:11
http://www.dn.se/nyheter/sverige/vintervadret-inget-som-ronnen-kan-forutsaga-1.1165915

Ah, jag är väl skrockfull men hittills verkar det ha stämt. Vi får se om det stämt eller inte då. :)

Mc-Bosse
2010-09-07, 11:25
Honda får man bara ont i handleden av. Tröga gashandtag, efter 5 mil värker det. Ytterligare några mil senare sitter man och undrar när man är hemma så man får kliva av nån gång… ;)
Fast de gör bra elverk, tysta och bra på motorbanor. Andras skramlar och hörs på avstånd men våran bara susar lite lätt.

Ingen tycker engelska flaggan är snygg på en motorcykel, absolut ingen! ;):D

DearHunter
2010-09-07, 12:18
Tjejer kör SÄMRE än killar därför att de hela tiden tittar på sig själva i backspegeln. ;)

Men de ser söta ut :p

Nina
2010-09-07, 12:43
Ingen tycker engelska flaggan är snygg på en motorcykel, absolut ingen! ;):D


Tjejer kör SÄMRE än killar därför att de hela tiden tittar på sig själva i backspegeln. ;)

Men de ser söta ut :p

Näe! Nu jää...! >:D










…jag gillar er också. Så det så. :-*

Mats Liifv
2010-09-07, 12:52
Näe! Nu jää...! >:D
…jag gillar er också. Så det så. :-*"Den man älskar agar man...."

Nina
2010-09-07, 13:03
"Den man älskar agar man...."

Jaha, så det är så det går till när ni ska ut på era körningar nu för tiden…? ;) ;) ;)

DearHunter
2010-09-07, 13:18
Jaha, så det är så det går till när ni ska ut på era körningar nu för tiden…? ;) ;) ;)

Japp. Vi är ett gäng mc-sadister och mc-massochister klädda i svart läder. En del av gänget skriker: spank me, slå oss.... medan resten svarar: - Nä, nä, aldrig...suffer.... :D:D

Mats Liifv
2010-09-07, 14:04
Japp. Vi är ett gäng mc-sadister och mc-massochister klädda i svart läder. En del av gänget skriker: spank me, slå oss.... medan resten svarar: - Nä, nä, aldrig...suffer.... :D:D Och ibland "piskar vi grus"...ska ut och reka en runda på 25 mil med nära nog bara grusvägar! :)

oban
2010-09-07, 17:13
Ingen tycker engelska flaggan är snygg på en motorcykel, absolut ingen! ;):D

Då vet jag att jag är "ingen" då :cool:

2270

Hamre
2010-09-07, 20:22
Då vet jag att jag är "ingen" då :cool:

2270

Det var ju skitsnyggt.:D

speed triple
2010-09-07, 20:58
Ingen tycker engelska flaggan är snygg på en motorcykel, absolut ingen! ;):D

jag är väl ingen!!??? men det är jävligt fint om det är bra målat.:D

Chappy
2010-09-07, 23:38
Petig petigare petigast..Engelska flaggan är vit med ett rött kors...

Gawriel
2010-09-08, 05:27
ni har Union Jack... kultur folket, kultur!!
http://www.woodlands-junior.kent.sch.uk/geography/unionjack.html