handdator

Visa fullständig version : Mälaren Runt 2010, 25:e varvet



Starrider_Johnny
2010-08-24, 00:09
Vi åkte halva mälaren runt i lördags och startade vid Shell i Botkyrka. En mycket trevlig tur även om vi inte åkte hela rundan som förra året. Vi försökte också få kontakt med den lilla egna hojen.nu klubben men misslyckdes igen. Den enda som är social och snackar med folk i den gruppen är Klaus. Tråkigt tycker jag.

Jonas
2010-08-24, 00:16
Vi försökte också få kontakt med den lilla egna hojen.nu klubben men misslyckdes igen. Den enda som är social och snackar med folk i den gruppen är Klaus. Tråkigt tycker jag.

Va?? Nu förstår jag ingenting. Visste inte ens att du var i Botkyrka innan starten. Har bara träffat dig en gång tidigare och har lite svårt för att känna igen ansikten. Självklart hade jag gärna pratat med dig där och då om du kommit fram och hälsat! :)

Starrider_Johnny
2010-08-24, 00:28
Jag var fram och presenterade mig på MC-live och jag måste säga att jag kände mig inte direkt välkommen i erat gäng. Jag kanske har fel och i så fall ber jag om ursäkt.

Jonas
2010-08-24, 00:43
Jag var fram och presenterade mig på MC-live och jag måste säga att jag kände mig inte direkt välkommen i erat gäng. Jag kanske har fel och i så fall ber jag om ursäkt.

Jag tyckte det var helskoj att träffa dig där och då, men just då när du kom var gruppen splittrad. Men jag tar åt mig av kritiken och lovar att vara än trevligare nästa gång om du bara kommer fram och hejar. De andra i gänget måste helt ha missat att du var en av hojen.nu. för mer sociala vänner får man leta länge efter. :)

Starrider_Johnny
2010-08-24, 06:10
Jag kommer att höra av mig :D

gunther
2010-08-24, 07:17
Det missade jag helt och hållet måste jag säga, iofs så kom jag strax före 10 till Botkyrka så vi kanske missade dig?

Mats Liifv
2010-08-24, 07:46
Ingen aning om att du var där!
Du är mer än välkommen att komma fram och presentera dig när du träffar på oss nästa gång. Om du inte gör det är det svårt att veta vem du är.

Danne
2010-08-24, 08:23
Samma här, måste ha missat dig! Men kom gärna fram och säg hej och presentera dig. Och du får gärna åka med oss när som, vi lägger ut turer mer eller mindre varje vecka här på Hojen.nu.
Alltid kul med nya hojåkare....;);)

Starrider_Johnny
2010-08-24, 08:32
Vi skulle gärna åka med men det är lite problematiskt att hinna till Gullmars till 17.30. Så fort det blir ett tillfälle så hänger vi med. Nu till helgen är det träff i Söderhamn men som sagt vi hakar på när det är möjligt.

Danne
2010-08-24, 08:41
Okej, nu kommer det inte att bli fler turer på vardagskvällar i år eftersom det blir mörkt tidigt nu så vi tänkte köra helger istället, och vi funderar på en runda redan nu på lördag. Inget helt klart än men en ev. hojtur kommer som vanligt att presenteras här.

Välkommen!!

Mats Liifv
2010-08-24, 08:42
Vi skulle gärna åka med men det är lite problematiskt att hinna till Gullmars till 17.30. Så fort det blir ett tillfälle så hänger vi med. Nu till helgen är det träff i Söderhamn men som sagt vi hakar på när det är möjligt.Kanon! Du är mycket välkommen, liksom alla andra som vill följa med oss på våra turer!

DearHunter
2010-08-24, 08:43
Ähhhh... kom fram och skaka tass så får man se vem Du är. De allra flesta har väl inte träffat dig (bl a jag). Annars så är det svårt att avgöra vem som är vem bland alla andra hojåkare som oxå träffas där. ;D

Klart att Du hänger på och är välkommen. Ta även med dig polarna (läs: tjejer som bakar fikabröd med ''touch'' :D). Vi funderar på att köra på helgerna lite oftare pga det börjar skymma tidigare nu. :)

/:D

leffa
2010-08-24, 10:23
det är bara att komma fram o skaka tass nästa gång ,var inte så blyg...:=))