handdator

Visa fullständig version : Liten kvällstur till Ekerö



Mats Liifv
2010-08-11, 23:08
Skrev några rader på bloggen om kvällens tur till Ekerö!

Jonas
2010-08-11, 23:30
Trist att jag inte kunde åka med ikväll. Hoppas istället kunna köra på lördag, men då är ju du på andra äventyr ute på grusvägarna vad jag förstår.

Mc-Bosse
2010-08-11, 23:39
Trist att jag inte kunde åka med ikväll. Hoppas istället kunna köra på lördag, men då är ju du på andra äventyr ute på grusvägarna vad jag förstår.

Rädd för lite grus Jonas? :D

gunther
2010-08-12, 10:03
m'äh! nu fick jag ju pratmun på bilden ändå. ;)

Jonas
2010-08-12, 10:18
Rädd för lite grus Jonas? :D

Tror inte jag kan hänga med Mats och BMW-klubben på grusvägarna med nya hojen... Eller med någon hoj för den delen. Har ingen som helst erfarenhet av att smiska grus.

Vi andra planerar dock en tur till Söderköping. På asfalterade vägar. ;)

Mats Liifv
2010-08-12, 12:15
Det är ingen grustur utan en morgontur med BMW-klubbens årsmötesdeltagare, som jag och några till leder. Det är hundra anmälda deltagare, dock inte lika många hojar. Lär utgöra en anslående syn när alla kommer på en gång!

Förhoppningsvis ska dom få se stan från sin bästa sida, innan alla bilar kommer ut på gatorna och dessutom även få sig lite fakta om vår huvudstad till livs.

leffa
2010-08-12, 14:16
kollade just vädret och det skall inte regna förrän på eftermiddan så vi får nog en fin mcdag allihopa .nu är det så där igen att man bor förlångt från storstan för att följa med på era kvällsturer men jag hoppas att få träffa er på lördag