handdator

Visa fullständig version : He,he, så hade man (sk)hoj igen!



Mange
2010-08-07, 09:43
Hej alla! Jag har redan varit igång på forumet men glömde presentera mig:o. Jag är en 38-åring från skåne som efter åtta års mc-uppehåll äntligen skaffat hoj igen. Jag har kört lite olika mc genom åren, började med cross, sen blev det enduro, sen offroadare, några R-hojar och sen blev det mc-uppehåll. Nu har jag skaffat en CB-1300 som utrustats crossstyre och kraschpuckar;D.

Jag måste säga att jag till min förskräckning upptäckte att jag var mer än lovligt mc-rostig. Det är iofs över åtta år sen jag körde men jag trodde inte att det skulle kännas så pass ovant:eek:. Så nu ska jag anmäla mig till någon Knix-kurs eller liknande så att man får in "känslan" lite igen.

Kör säkert//Mange

Gibson
2010-08-07, 10:03
Välkommen och hoppas att du ska trivas här.;)

erkagn
2010-08-07, 12:07
Välkommen! Härlig hoj du skaffat!

fremas
2010-08-07, 12:31
Får önska dig välkommen ::)

Hagis
2010-08-07, 13:24
Välkommen tillbaka
Tycker du gör rätt att gå en SMC kurs för kurvtagning osv om det var ett tag sen sist!

Kan rekommendera alla att gå dessa kurser då dom inte bara gör varje förare till en bättre förare utan även sänker försäkringspremien på din hoj :D

Nina
2010-08-07, 15:09
Välkommen och bra att du tar kurser i kurvtagning. :)

gunther
2010-08-07, 17:16
...

Kan rekommendera alla att gå dessa kurser då dom inte bara gör varje förare till en bättre förare utan även sänker försäkringspremien på din hoj :D

Vilket/vilka försäkringbolag är detta? Trodde inte detta erbjudande fanns kvar nämligen.