handdator

Visa fullständig version : Äntligen kom vi oss iväg



erkagn
2010-07-19, 19:02
till Westmans kafé i Bygdsiljum. Dem bjuder på gratis kaffe där och fikat har humana priser oxå.

http://www.hojen.nu/forum/album.php?albumid=325

erkagn
2010-07-19, 21:06
Första gången jag kör i en grupp på 5 hojar. Inte för de är nå jättestor grupp, men kändes faktist skojigare än att köra ensam eller tillsammans med min kompis. Blir som mera känsla med ett gäng hojar ju. Vad tycker ni? Är det skojigast köra ensam, eller 2 hojar, eller ett antal hojar?

Danne
2010-07-19, 21:37
Första gången jag kör i en grupp på 5 hojar. Inte för de är nå jättestor grupp, men kändes faktist skojigare än att köra ensam eller tillsammans med min kompis. Blir som mera känsla med ett gäng hojar ju. Vad tycker ni? Är det skojigast köra ensam, eller 2 hojar, eller ett antal hojar?

Det beror lite på, ibland är det skönt att köra själv, man kan välja väg, när man ska stanna osv. Men att köra i en grupp är också kul, man delar upplevelsen med andra! Nån att snacka med osv.:):)

erkagn
2010-07-19, 21:38
Kan tänka mig det är viktigt att alla ungefär är överrens om tempot.

Danne
2010-07-19, 21:41
Kan tänka mig det är viktigt att alla ungefär är överrens om tempot.

Ska man uppleva nått av den fina vägen och naturen så får det inte gå för fort.
Vi brukar hålla hastigheterna när vi kör i grupp!

Danne

Mats Liifv
2010-07-19, 22:13
Funkar inte om man ska köra fort utan det är bäst att följa hastighetsbegränsningarna om man kör tillsammans. Då kan alla hänga med utan att känna sig stressade på något sätt, även som nybörjare. Finns ingen prestige i vårt gäng, ingen behöver visa sig duktig på något sätt utan vi har bara väldigt trevligt tillsammans. Alla former av hojåkning har sin tjusning, ibland är det skönt att åka ensam. Har lite att göra med vilken personlighetstyp man är. Inte alla som trivs i sällskap utan är mer av ensamvargar. Brukar avspegla sig även här och de föredrar att åka ensamma. Åter andra kommer knappt iväg om de inte har sällskap. Alla varianter finns!