handdator

Visa fullständig version : Metallica på Stadion!



pewa
2007-07-15, 16:51
Ojojoj, så jävla bra det var! Bara bra låtar, grymt tryck i publiken och ett taggat Metallica! :o Såg dom på Ullevi också förra gången det begav sig men det här var bättre, tightare och sen hade vi ståplats den här gången också!

Setlisten för Stockholm:Creeping Death
For Whom The Bell Tolls
Ride The Lightning
Disposable Heroes
The Unforgiven
...And Justice For All
The Memory Remains
No Leaf Clover
Orion
Fade To Black
Master of Puppets
Whiplash
- - - -
Sad But True
Nothing Else Matters
One
Enter Sandman
- - - -
The Four Horsemen
Seek and Destroy

Nån fler som var där?

http://farm2.static.flickr.com/1016/807167169_219005e08b.jpg?v=0

turbo
2007-07-20, 17:14
tungt! såg dom 97 första gången, deras äldre skivor är riktigt bra!

Gibson
2007-07-23, 12:41
Hade nog varit roligt att se även om jag är lite kluven när det gäller deras musik, tycker inte att dom har gjort så många bra låtar men dom kan nog få fart på publiken och det är en upplevelse. Jag har varit på flera spelningar som jag har varit lite tveksam till pga musiken men dom har visat sig vara riktigt bra live.

pewa
2007-07-23, 21:34
Hade nog varit roligt att se även om jag är lite kluven när det gäller deras musik, tycker inte att dom har gjort så många bra låtar men dom kan nog få fart på publiken och det är en upplevelse. Jag har varit på flera spelningar som jag har varit lite tveksam till pga musiken men dom har visat sig vara riktigt bra live.


Metallica är rätt kända för att kunna bjuda på bra underhållning! Dom verkar trivas live och det märks, speciellt jämnfört med förbandet HIM som var helt katastrofalt tråkiga..