handdator

Visa fullständig version : Imorgon åker vi 5 hojar mot...



christianka
2010-07-11, 09:55
småland,skåne (österlen).

Vi bara önska alla en fortsatt trevlig sommar.
Och glöm inte, kör försiktigt.

Nicke
2010-07-11, 10:31
Tack och desamma! Kör försiktigt och ta hand om destinationen. Så jäla vackert=)

Jonas
2010-07-11, 10:43
Ha en riktigt fin tur. Och stressa inte. Ta´t lugnt och njut av sommarsverige och inte minst av de underbara vägarna i Österlen. Rekommenderar ett besök i Haväng och på fiket som ligger där. Ride on! :)

Roadking
2010-07-11, 10:53
Ta det försiktigt i sommarvärmen och lycka till ;-)

christianka
2010-07-11, 13:14
Tackar,

Jonas, har memorerat och kommer att svänga in där. Just sådan tips man vill ha.

Mats Liifv
2010-07-11, 18:57
Ha en riktigt fin tur. Och stressa inte. Ta´t lugnt och njut av sommarsverige och inte minst av de underbara vägarna i Österlen. Rekommenderar ett besök i Haväng och på fiket som ligger där. Ride on! :)Vill bara förtydliga att det var Vandrarhemmet i Haväng vi var på. Letar du efter ett vanligt fik tror jag inte du kommer att hitta nå´t !

Jonas
2010-07-11, 22:03
Finns bara ett fik i Haväng och det är på/vid/innanför vandrarhemmet. Går bara inte att missa för något annat. Ligger intill den stora parkeringen. Finns inga andra fik i närheten. =)

Bennie Bleking
2010-07-11, 23:45
Får jag föreslå:
Fiket på torget i Kivik
Fiket vid Kungagraven i Kivik.
Fiket i Gärsnäs. Ligger mitt emot järnvägsstationen på andra sidan spåret.
Brösarp har både fika o matställen som ligger längs vägen genom byn.


Tisdag kväll rekommenderar jag en stor träff i Löddeköpinge på vägen mot Kävlinge.
Onsdagar är det Lisas kafe i Hurva samt Sjöborakans cafe strax söder om Sjöbo på ystadvägen
Torsdagar är det Frostavallen i Höör, Dansbanan i Spjutstorp, Tydingesjöns Camping.
Allt är MC-träffar av stora mått.

Ha en trevlig tur.
Ska ni till Blekinge också, så har jag en del förslag.

Boven
2010-07-12, 23:45
Får jag föreslå:
Fiket på torget i Kivik
Fiket vid Kungagraven i Kivik.
Fiket i Gärsnäs. Ligger mitt emot järnvägsstationen på andra sidan spåret.
Brösarp har både fika o matställen som ligger längs vägen genom byn.


Tisdag kväll rekommenderar jag en stor träff i Löddeköpinge på vägen mot Kävlinge.
Onsdagar är det Lisas kafe i Hurva samt Sjöborakans cafe strax söder om Sjöbo på ystadvägen
Torsdagar är det Frostavallen i Höör, Dansbanan i Spjutstorp, Tydingesjöns Camping.
Allt är MC-träffar av stora mått.

Ha en trevlig tur.
Ska ni till Blekinge också, så har jag en del förslag.

Åsså glömnde du Valje!

Bennie Bleking
2010-07-13, 06:32
BIL o MC-träffen i Valje är på onsdagar från klockan 17.
Valje Camping, där träffen hålls, ligger i Blekinge, visserligen hårfint, men ändå.

Nilsson
2010-07-13, 22:45
Hela skåne e fullt av fik , konstigt vi e så smala och smärta hi hi , bara fråga om ni behöver tips , mvh Nilsson