handdator

Visa fullständig version : Så less på skiten.



Gibson
2010-07-06, 14:13
Så less på skiten.:(:mad: (http://joebona.wordpress.com/2010/07/06/s-less-p-skiten/)

erkagn
2010-07-06, 15:58
Men usch så hemskt. Hur kan släkten göra nåt sånt. Dem borde ju skämmas.

Gibson
2010-07-06, 18:49
Men usch så hemskt. Hur kan släkten göra nåt sånt. Dem borde ju skämmas.

Det är så jävla vidrigt så jag finner inte ord.:mad:>:(

Jan-Olov
2010-07-06, 20:47
Jag har en historia som visar lite hur det kan gå med gnidna släktingar. Farsan hade flera syskon och den sista hade inga barn, två av mina kusiner ägnade alltid mycket tid åt min sista faster med besök och så. Efter hennes död så på begravningen så ville den älsta att vi skulle träffas alla syskonbarn innan vi skildes. Före mötet frågade jag henne om det var skrivet och med ett snopet uttryck sa hon att det inte var det. Så kom vi då till boupptekningen så frågade förrättaren om det fans några krav som skulle tas upp, då sa den älsta att det var så, hon och hennes syster skulle ha betalt för resor och uppehälle när de besökte henne under sista tiden. Bankmannen frågade det kan ni väll inte begära för fastern hade aldrig begärt detta utan det var helt deras eget val, efter som ingen av oss övriga ville bråka om skitsaker så fick de båda systrarana det de begärde men vi övriga fick klart för oss hur dana dom var i verkligheten inte var det omtanke om fastern utan endast ett sätt att försöka sno till sig. Bodelningen gick till på samma sätt. Bråte har jag innan så jag var inte särskilt intresserad av att bära hem mer.