handdator

Visa fullständig version : Hojtur tisdag kväll 29 juni



Danne
2010-06-27, 21:22
Då var det dags igen - en hojtur i Stockholm nu på tisdag den 29 juni. Vi samlas som vanligt på Gullmarsplan kl 17:30. Det snackas om 27 grader på tisdag så vi behöver nog inte frysa!

Välkomna!:)

Danne

Jonas
2010-06-27, 22:06
Om det är några från stockholmstrakten som inte åkt med oss tidigare, så gör slag i saken och häng på nu. Vad du kör för hoj har ingen som helst betydelse. Tjej eller kille, ung eller gammal kvittar också. Välkomna! :)

Danne
2010-06-27, 22:14
Håller med, vilken hoj man kör har ingen betydelse bara det är Honda, är röd, har en v4, och köptes in denna vecka så går det bra!;D;D

DearHunter
2010-06-28, 09:59
Håller med, vilken hoj man kör har ingen betydelse bara det är Honda, är röd, har en v4, och köptes in denna vecka så går det bra!;D;D

Jeflar vad mallig.... :D


Jag är på! :cool:

Nicke
2010-06-28, 14:45
Fick förhinder för morgondagens körning:/ Så jag tar en repa ikväll istället.....

DearHunter
2010-06-28, 15:19
Fick förhinder för morgondagens körning:/ Så jag tar en repa ikväll istället.....

Ska Du provköra en panna? :D ;)

Nicke
2010-06-28, 15:55
Kommer inte på frågan:)

Danne
2010-06-28, 16:54
Nicke vill men vågar inte säga det!:):)

Nicke
2010-06-28, 17:09
Jag vill ha en K1200LT, det vågar jag säga:)

Danne
2010-06-28, 17:20
Det var vågat!

Danne
2010-06-30, 00:05
Hemma igen efter en VARM men skön hojtur till Nynäshamn för lite svalkande glass. Med på turen var jag, min tjej, Piotr samt Stefan med sin tjej.

Inte så många deltagare denna gång då några fick förhinder. Men eftersom det var Nicke som drog igång denna tur men hoppade av i sista stund har han lovat att bjuda alla på glass nästa gång.;D Det ser vi fram emot!;D;D

Bilder från kvällen kanske kommer inom kort!!


Danne

DearHunter
2010-06-30, 13:44
Hemma igen efter en VARM men skön hojtur till Nynäshamn för lite svalkande glass. Med på turen var jag, min tjej, Piotr samt Stefan med sin tjej.

Inte så många deltagare denna gång då några fick förhinder. Men eftersom det var Nicke som drog igång denna tur men hoppade av i sista stund har han lovat att bjuda alla på glass nästa gång.;D Det ser vi fram emot!;D;D

Bilder från kvällen kanske kommer inom kort!!


Danne

Tack för en härlig tur.

Lyckligtvis så slutade det hela lyckligt när Stefan tillslut insåg att jag hade tagit rätt våffla till glassen. Jag var konfunderad där ett tag över hans tillsynes solklara knock-out-glass seger ha, ha....... :D

Vi hade det trevligt och njöt av glassen och hojturen ner till Nynäshamn via småvägarna... :)

stefanistockholm
2010-07-01, 08:31
Lyckligtvis så slutade det hela lyckligt när Stefan tillslut insåg att jag hade tagit rätt våffla till glassen. Jag var konfunderad där ett tag över hans tillsynes solklara knock-out-glass seger ha, ha....... :D



Ja det är kul att skratta... det blir så mycket roligare då. ;D
Glassen var god och sällskapet trevligt och spättan var nöjd... vad mer kan man begära av en sommarkväll i hojsadeln...