handdator

Visa fullständig version : Supporta Hojen.nu



pewa
2010-06-18, 14:40
http://www.hojen.nu/bilder/tavling/supporta.gif

Stöd Hojen.nu och var med och tävla!
Vill du vara med och stötta Hojen.nu och samtidigt ha chans att vinna priser?
Skicka in en bild där du på något sätt visar upp Hojen.nu, det kan t.ex. vara
genom att du bär t-shirten, har en dekal på bilen/hojen, har skylthållaren eller
på något annat sätt bidrar till att sprida ordet om vårt fina forum :)

Bilden skickar du till peter@hojen.nu

Vinnare kommer kontinuerligt utses och presenteras på Hojen.nu under sommaren.

Vill du beställa någon Hojen-pryl går det utmärkt att göra via Webshopen (http://www.hojen.nu/index.php?pageid=webshop).
--> Fraktfritt hela sommaren!

Jonas
2010-06-18, 17:14
Fasen nu kom jag på att min skylthållare (hojen.nu) sitter kvar på Bonnie som jag sålde i Skåne... =(

leffa
2010-06-18, 17:34
Fasen nu kom jag på att min skylthållare (hojen.nu) sitter kvar på Bonnie som jag sålde i Skåne... =(

det är bara att beställa nytt...:)

oban
2010-06-18, 18:36
Fasen nu kom jag på att min skylthållare (hojen.nu) sitter kvar på Bonnie som jag sålde i Skåne... =(

Har tänkt ta mig en tur neråt Skåne nästa vecka... ska jag hämta upp den?
då får du ju en chans att åka till rätt sida av landet med för att hämta den :rolleyes::rolleyes:

Mats Liifv
2010-06-18, 18:52
Har tänkt ta mig en tur neråt Skåne nästa vecka... ska jag hämta upp den?
då får du ju en chans att åka till rätt sida av landet med för att hämta den :rolleyes::rolleyes:

Här finns hojen att beskåda! (http://www.hojtorget.se/usedbikes.php?itemID=337322&handlare=139&used=1&page=1)

Jonas
2010-06-18, 19:51
My Bonnie, my Bonnie, my Bonnie
Oh bring back my Bonnie to me :)

Ja, hämtar du, Oban, skylthållaren så lovar jag att svänga förbi Ale senare i sommar! :D

Jonas
2010-06-18, 19:52
Här finns hojen att beskåda! (http://www.hojtorget.se/usedbikes.php?itemID=337322&handlare=139&used=1&page=1)

Åh, ett hugg i hjärtat. Varför lämnade jag henne ensam där?

Jonas
2010-06-18, 19:55
Men för att återvända till tråden, så önskar jag att det fanns t-shirts i storlek för vuxna män. Dvs i storlek XXXL. Då skulle jag köpa tre stycken minst. :)

erkagn
2010-06-18, 19:57
Men för att återvända till tråden, så önskar jag att det fanns t-shirts i storlek för vuxna män. Dvs i storlek XXXL. Då skulle jag köpa tre stycken minst. :)

Ja, jag behöver den storleken oxå :)

Jonas
2010-06-18, 20:13
Ja, jag behöver den storleken oxå :)

Jag vet några till bara här i Tjockhult som skulle behöva större storlekar. Dvs storlekar för vuxna män. :D

Kret
2010-06-18, 21:29
Då har jag beställt en t-shirt.
Blir något att använda vid årets fiskevecka, som detta år sker med MC.

Seth
2010-06-19, 05:14
Detta Gillar man :D

oban
2010-06-21, 15:26
My Bonnie, my Bonnie, my Bonnie
Oh bring back my Bonnie to me :)

Ja, hämtar du, Oban, skylthållaren så lovar jag att svänga förbi Ale senare i sommar! :D

Du får nog beställa en ny, de hade bytt till sin egen skylthållare, men frågade i alla fall om de hade "din" kvar, men tyvärr:(

Men Bonnien stod kvar i alla fall, den kände sig nog inte ensam heller, hade två st Victory hojar som kompisar :)

veteranmc
2010-06-22, 20:58
Men för att återvända till tråden, så önskar jag att det fanns t-shirts i storlek för vuxna män. Dvs i storlek XXXL. Då skulle jag köpa tre stycken minst. :) då har ni mer pondus än vad jag har klarar mig med xxl

Seth
2010-06-23, 06:22
kan lova att vid löning blir det skylthållare till ev nya hojen.

Jonas
2010-06-23, 14:00
Du får nog beställa en ny, de hade bytt till sin egen skylthållare, men frågade i alla fall om de hade "din" kvar, men tyvärr:(

Men Bonnien stod kvar i alla fall, den kände sig nog inte ensam heller, hade två st Victory hojar som kompisar :)

Okej, tack i alla fall! Kanske skulle köpa tillbaka henne... Hon är saknad! :o

erkagn
2010-06-23, 14:32
Okej, tack i alla fall! Kanske skulle köpa tillbaka henne... Hon är saknad! :o

Jag förstår du saknar en sådan fin hoj. Om du har råd tycker jag du ska köpa tillbaka henne.

Kret
2010-06-29, 20:32
Fick min t-shirt igår. Så den kommer med på morgondagens resa till Furuvik med familjen.
Fru, våra 2 barn och svägerska tar bilen med tält och allt. Jag trar hojen. :)

Jonas
2010-07-30, 14:38
Mitt bidrag till tävlingen. Drar jag över ryggstödet när jag parkerar hojen här i Västervik på MC-dagarna. :D

2063

Mc-Bosse
2010-07-31, 00:11
Men för att återvända till tråden, så önskar jag att det fanns t-shirts i storlek för vuxna män. Dvs i storlek XXXL. Då skulle jag köpa tre stycken minst. :)

Det är mindre med mig då som bara behöver L? ;) Mindre vuxen? :) Men köper XL för jag vill ha lite svängrum. :D