handdator

Visa fullständig version : Vaxholmstur



Mats Liifv
2010-05-16, 21:31
I dag var Nicke och jag ute och körde lite småvägar ut till Vaxholm. Här (http://www.matshojblogg.blogspot.com/) kan du läsa om hur vi hade det!

Nicke
2010-05-16, 21:45
Tack Mats för en trevlig dag=)

Jonas
2010-05-16, 22:45
Förstår att det var en skön tur. Men varför skulle den inte vara det. Alla våra turer är ju hur sköna som helst! :)

Men idag bangade jag inte för att det var mulet. Ibland måste man se om sin vrå också och nu är fönstrena rena och golven skurade.

Nu två dagar i gruvan. Sen semester och Skånetour. Onsdag och torsdag ska jag inhandla ny hjälm, nya handskar och resesidenlakan och göra en "liten" packlista. ;)

Mats Liifv
2010-05-16, 22:51
Förstår att det var en skön tur. Men varför skulle den inte vara det. Alla våra turer är ju hur sköna som helst! :)

Men idag bangade jag inte för att det var mulet. Ibland måste man se om sin vrå också och nu är fönstrena rena och golven skurade.

Nu två dagar i gruvan. Sen semester och Skånetour. Onsdag och torsdag ska jag inhandla ny hjälm, nya handskar och resesidenlakan och göra en "liten" packlista. ;)

Blir perfekt att komma hem till ett nystädat hem!

Gör en riktigt liten packlista, bara det nödvändigaste ska med. Vad som är nödvändigt vet bara du, men ett regnställ av något slag behöver du absolut! ;)

Jonas
2010-05-16, 23:00
Vad som är nödvändigt vet bara du, men ett regnställ av något slag behöver du absolut! ;)

Har kollat runt på massor med ställen/sajter och ringt, men ännu inte hittat något i min/Nickes storlek. Men jag ska fortsätta kolla runt på onsdag. :o

Ove
2010-05-17, 08:16
Gör en riktigt liten packlista, bara det nödvändigaste ska med. Vad som är nödvändigt vet bara du, men ett regnställ av något slag behöver du absolut! ;)

:) Läste i tidningen Land att om man köper en Ural får man det viktigaste med på köpet:

1 st Kinderägg.
1 st kondom.
1 flaska rysk vodka.

Det borde väl räcka ganska bra? ;D

Nina
2010-05-17, 09:41
Så trevligt ni verkar haft det men varför postar ni NÄR TUREN HAR VARIT? Hur ska ni få andra att kunna hänga med er ut på era turer när allt ni planerar sker via mail? Och sen postar under Träffar & Körningar när turen HAR varit…

Ni är väl inte rädda för att jag ska råka komma med eller? :rolleyes:

leffa
2010-05-17, 19:02
:) Läste i tidningen Land att om man köper en Ural får man det viktigaste med på köpet:

1 st Kinderägg.
1 st kondom.
1 flaska rysk vodka.

Det borde väl räcka ganska bra? ;D

:D:D:D:D

Jonas
2010-05-17, 22:44
Så trevligt ni verkar haft det men varför postar ni NÄR TUREN HAR VARIT? Hur ska ni få andra att kunna hänga med er ut på era turer när allt ni planerar sker via mail? Och sen postar under Träffar & Körningar när turen HAR varit…

Ni är väl inte rädda för att jag ska råka komma med eller? :rolleyes:

Nina; vi mailar inte varandra utan det har blivit ett par mer eller mindre spontana körningar som kommit till stånd med korta varsel. Även vi andra har missat en del turer för att det gått så snabbt.

Men vi kommer att lägga ut kommande turer i vanlig ordning när nu säsongen är igång på allvar.

Du och alla andra från Mälarregionen får också gärna komma med turförslag! :)

Och nej, vi är inte rädda för att du ska åka med! :)

Nina
2010-05-18, 10:56
Nina; vi mailar inte varandra utan det har blivit ett par mer eller mindre spontana körningar som kommit till stånd med korta varsel. Även vi andra har missat en del turer för att det gått så snabbt.

Men vi kommer att lägga ut kommande turer i vanlig ordning när nu säsongen är igång på allvar.

Du och alla andra från Mälarregionen får också gärna komma med turförslag! :)

Och nej, vi är inte rädda för att du ska åka med! :)
Så bra. :)