handdator

Visa fullständig version : Trevlig Valborg!



Nina
2010-04-30, 18:40
Hoppas alla har en trevlig kväll. :)

Jonas
2010-04-30, 19:54
Dito! =)

Mats Liifv
2010-04-30, 20:03
Samma förhoppning om en bra Valborg till alla "Hojare" från mig också!

klaus
2010-05-01, 01:32
körde hoj till jobbet,trots regnet,hann dock gå o se brasan innan jobbet började,imorgon tillbaks till Barkaby igen
ja,trevlig Valborg till er andra också

Molgan
2010-05-01, 08:30
Hade jättetrevligt och hoppas alla andra hade det med, tyvärr ser inte vädret optimalt ut för dagens förstamajkortege. +2 och regn. Tror fjolårets deltagarrekord står sig. :D

V Saarela
2010-05-01, 09:00
Hade jättetrevligt och hoppas alla andra hade det med, tyvärr ser inte vädret optimalt ut för dagens förstamajkortege. +2 och regn. Tror fjolårets deltagarrekord står sig. :D

Plusgrader och regn. Hade prognoserat med några plusgrader och snö, så det här ser ju faktiskt bra ut :) Man får räkna kanske med en halvering av deltagare i år?
Få se hur mycket av majrundan man hinner åka, kanske hoppar av i Älvsbyn. Måste försöka hinna söderut en bit och sova nånstans efter vägen ner. Imorgon kl 10,00 i Barkarby :)

Gurrag
2010-05-01, 18:55
Hoppas alla har en trevlig kväll. :)

=) tack dessamma!

Mats Liifv
2010-05-01, 22:48
Fick en bra förstamaj med femton mils grusvägsåkning i sörmland.

Var ute och rekade vägar inför en körning tillsammans med SMC nästa lördag. Märktes att det varit en snörik vinter. På många ställen var det vatten nästan ända upp på vägen. Så har det aldrig varit i närheten av att vara tidigare. Har åkt där under flera år och inte ens noterat att där skulle finnas vatten. Nu var det högst påtagligt. Tror vi får en bra nybörjarkörning nästa lördag.

Nina
2010-05-02, 07:15
Var ute och rekade vägar inför en körning tillsammans med SMC nästa lördag.
Jag kanske skulle komma med på gruset nästa helg, känner att jag vill köra mera grus i år. Kanske jag kommer bättre överens med mina TKC 80 till slut. :rolleyes:

Mats Liifv
2010-05-02, 08:19
Jag kanske skulle komma med på gruset nästa helg, känner att jag vill köra mera grus i år. Kanske jag kommer bättre överens med mina TKC 80 till slut. :rolleyes:

Gör gärna det! Jag kommer leda en grupp i måttligt tempo. Ingen ska bli frånåkt utan vi kommer vänta in varandra. Alla ska kunna vara med och köra i sitt eget tempo.

Vi startar kockan tio från Macken i Turinge. Några ställen kan vara lite knepiga med landsvägsdäck men för den som har en grushoj med lämpliga däck ska det inte innebära några problem. Bara att ta det försiktigt dom korta sträckor det rör sig om...