handdator

Visa fullständig version : Tar regnet aldrig slut?



Ankii
2007-07-06, 08:39
God morgon
Kom med tåg till jobbet imorse och fick av kollegorna höra att halva Malmö är avstängt pga. regnandet.
Kan man klaga hos SMHI? ;D Eller är det den nya regeringens fel att sommaren regnar bort?
Jag vill ha om inte sol så iallafall uppehåll så att man kan köra mc utan att känna sig som en nybadad katt..

Gibson
2007-07-06, 15:24
God morgon
Kom med tåg till jobbet imorse och fick av kollegorna höra att halva Malmö är avstängt pga. regnandet.
Kan man klaga hos SMHI? ;D Eller är det den nya regeringens fel att sommaren regnar bort?
Jag vill ha om inte sol så iallafall uppehåll så att man kan köra mc utan att känna sig som en nybadad katt..


Dom säger att det ska bli bättre från och med söndag.

Gert
2007-07-06, 17:22
Dom säger att det ska bli bättre från och med söndag.
För att sen bli sämre igen >:(

Ankii
2007-07-08, 09:57
söndagmorgon nu och det regnar inte. danska DMI har till och med sol på eftermiddagen idag får man nog passsa på och köra en runda...Eller?

Gibson
2007-07-08, 11:27
SMHI hade fel tidigare i veckan, här hemma så regnar det idag och det skulle uppehåll idag.
Det kommer att fortsätta i veckan och det är ju tråkigt för jag har ju börjat min semester. :(

pewa
2007-07-08, 12:37
Nu har regnet även nått norrland >:(

Var ute en sväng med hojen i solskenet i onsdags kväll, sen dess har vädret svikit.