handdator

Visa fullständig version : tack för tiden här



Nilsson
2010-04-23, 00:01
vill bara tacka för tiden här men jag lämnar forum världen helt nu , vill bara önska er alla ett bra MC liv , och att ni e rädda om varandra , jag slutar ej att köra hoj men kommer ej att delta i några som helst saker , inom forum m m

klaus
2010-04-23, 04:30
hej Nilsson, det är många som gillar dig här,ta inte så hårt om du får lite mothugg, ofta är det ju meningen med forumet att vädra lite. Denna gång tyckte jag inte att du blev påhoppad,man hade bara olika uppfattningar. Respekten på varandras åsikter tyckte jag fanns kvar. Det här är inte någon forum där majoriteten bestämmer vad som är rätt eller fel. Man behöver inte försvara sina åsikter,man är som man är, dessutom tycker jag att man kan ju tänka sig att få ny åsikt om någon kommer med vettig vinkel som man kanske inte hade tänkt från början.

Hursomhelst,åtminstone jag saknar dig ifall du försvinner,bara så du vet

Chappy
2010-04-23, 06:59
Tjura nu inte Nilsson.
Som man ropar får man svar.
Skrik igen!

Bajen-Sam
2010-04-23, 10:45
I forumvärlden möts alla typer av människor och med olika sätt att uttrycka sig, och krockar är oundvikliga.

Några råd är att aldrig ta det som skrivs på forumet personligt om det inte tydligt är skrivet direkt till dig.

Skriver man lite råare i ett inlägg får man räkna med att få liknande svar tillbaka.

Det är en väldigt svår ballans gång, då vissa kanske har en råare humor en andra som tar åt sig och inte förstår humorn eller ironin i inlägget.

Alla kan inte tycka samma sak.

Tycker du skall stanna kvar Nilsson, för ju fler vi är desto roligare. :)

Gibson
2010-04-23, 10:46
I forumvärlden möts alla typer av människor och med olika sätt att uttrycka sig, och krockar är oundvikliga.

Några råd är att aldrig ta det som skrivs på forumet personligt om det inte tydligt är skrivet direkt till dig.

Skriver man lite råare i ett inlägg får man räkna med att få liknande svar tillbaka.

Det är en väldigt svår ballans gång, då vissa kanske har en råare humor en andra som tar åt sig och inte förstår humorn eller ironin i inlägget.

Alla kan inte tycka samma sak.

Tycker du skall stanna kvar Nilsson, för ju fler vi är desto roligare. :)

Mycket bra.:):);)

erkagn
2010-04-23, 12:02
Tycker de är trevligt här jämfört med vissa andra hojforum där de sker nästan ren mobbning av vissa personer samt att de häcklar folk med fel typ av hoj.

Mr.Peter
2010-04-23, 12:24
Tjura inte nu Nilsson utan kom igen och kör så det ryker!!!!

Det blir ju inget bra forum om vi inte har olika åsikter ibland!