handdator

Visa fullständig version : Skitsnacks-tråden



martinjobs125
2010-04-15, 11:37
tänkte de var kul med en tråd som man kan diskutera alting;D (nästan alting)

Maestro
2010-04-15, 12:49
Härligt! Jag ska på bröllop på lördag och vara bestman. Nån som har en idé vad mitt tal skall handla om och hur långt det bör vara?

Nina
2010-04-15, 13:07
Härligt! Jag ska på bröllop på lördag och vara bestman. Nån som har en idé vad mitt tal skall handla om och hur långt det bör vara?
Tjaa, om detta är en gammal god vän – ta upp roliga händelser ur barndomen?

Molgan
2010-04-15, 13:26
Härligt! Jag ska på bröllop på lördag och vara bestman. Nån som har en idé vad mitt tal skall handla om och hur långt det bör vara?
Uppträd lagom berusad, tala enbart om brudgummens ex, hans sexdebut och dra snuskiga vitsar om hans nyblivna svärföräldrar. Om en djup tystnad lägger sig i lokalen ska du inte ge upp utan fortsätta (tex genom att påstå att bruden är ett av dina gamla ligg) ända tills du blir utburen.

Nina
2010-04-15, 13:28
Uppträd lagom berusad, tala enbart om brudgummens ex, hans sexdebut och dra snuskiga vitsar om hans nyblivna svärföräldrar. Om en djup tystnad lägger sig i lokalen ska du inte ge upp utan fortsätta (tex genom att påstå att bruden är ett av dina gamla ligg) ända tills du blir utburen.
http://www.hojen.nu/forum/images/icons/icon14.gif

Maestro
2010-04-15, 13:51
Med ett par jamare innanför västen kommer det gå smidigt och fint.

Bajen-Sam
2010-04-15, 15:48
Härligt! Jag ska på bröllop på lördag och vara bestman. Nån som har en idé vad mitt tal skall handla om och hur långt det bör vara?

Ta det kort, så slipper det bli pinsamt. :)

Som typ detta.
Jag hade egentligen skrivit ett ganska långt tal för detta speciella tillfälle, men jag tror jag sparar det till Kalles nästa bröllop. Lycka till! :)

Gör inte så här.
http://www.youtube.com/watch?v=K0DmtmmFEVo

DearHunter
2010-04-15, 16:01
Uppträd lagom berusad, tala enbart om brudgummens ex, hans sexdebut och dra snuskiga vitsar om hans nyblivna svärföräldrar. Om en djup tystnad lägger sig i lokalen ska du inte ge upp utan fortsätta (tex genom att påstå att bruden är ett av dina gamla ligg) ända tills du blir utburen.

Ohhh yeahh.... :D


Det brukar var fullt av brudar på ett bröllop. Bröllop (och begravningar enligt komedin ''wedding crashers'') är ett riktigt afrodiakum för det motsatta stönet.

Håva in den med de snyggaste benen på bröllopet och gift dig med henne samtidigt. Du står ju nära prästen så se till att hon blir på brudens sida (knocka/sup under bordet ordinarie). Varken hon eller ngn annan behöver veta det. När det blir dags så tar Du fram ringen och sätter den på hennes finger. Eventuella skrik på hjälp tystar Du med en långtradare eller så ser Du till att ringen har en stor diamant, men då blir det dyrare..


Nu är Du oxå brudgum och kan skippa talet. Dessutom så är det ditt minsta bekymmer... :D

Annars så:

http://talet.se/brollopstal/

Lycka till!

martinjobs125
2010-04-18, 09:56
gick de bra på bröloppet eller va d sa du?=)

Nina
2010-04-18, 10:03
Jag hittade ett roligt program till iPhone med en massa gamla frisyrer i, jisses vad den är rolig! Jag måste ha hörts över hela bygden här i dag så som jag suttit och gapskrattat. Se hur jag skulle ha sett ut som man bl a… ;)
…eller husmor.

räven
2010-04-18, 13:06
Ser ut som båda legat på pappiljoter i natt.

Nina
2010-04-18, 13:11
Ser ut som båda legat på pappiljoter i natt.
Ha ha ja och den ena bilden måste jag ha som avatar nu. =)

DearHunter
2010-04-18, 20:36
Jag hittade ett roligt program till iPhone med en massa gamla frisyrer i, jisses vad den är rolig! Jag måste ha hörts över hela bygden här i dag så som jag suttit och gapskrattat. Se hur jag skulle ha sett ut som man bl a… ;)
…eller husmor.

Ha, ha ni passar ihop. Han verkar vara en snäll, genomärlig toffel-akademiker och hon väldigt snäll och förlåtande men visar var skåpet ska stå. ;)

Jag kommer till erat bröllop och håller bröllopstal som best-jokes-man.
Grattis :D

Mats Liifv
2010-04-18, 22:14
Dom passade verkligen bra ihop...kul funktion....eller kanske inte? :D

Nina
2010-04-19, 05:15
Jo, programmet är jätteskoj, det lockar fram många hjärtliga skratt och en och annan tår som torkas bort så man kan se på nästa frisyr. Goda skratt förlänger livet, säger de så jag måste ha fått några års livslängd till i går. Just husmorsfrissan blev min favorit, fy tusan så rolig man ser ut. :D