handdator

Visa fullständig version : Batteri



Fjerren
2010-03-30, 21:04
Jaha så verkar det som batteriet till min Yamaha FJR har lagt av. Har ändå underhållsladdat det i perioder under vintern som gått. Hörde med en lokal batterihandlare om dom hade något hemma och jodå där stod ett på hyllan o bara väntade på mig. 1700 kronor kostade det o nu bara undrar jag om någon vet var man kan handla mc-batterier till ett något humanare pris eller kostar dom så här mycket......

DearHunter
2010-03-30, 21:29
Biltema?

Mats Liifv
2010-03-30, 21:29
Här (http://forum.bmw-mc-klubben.se/showthread.php?t=441) kan du läsa om batterier. Har själv använt Odysseybatterier i tre hojar och är makalöst nöjd. Vet inga bättre batterier. Läs tråden och bilda dig en egen uppfattning. Allt du behöver veta finns nog att läsa i tråden.

Guzzi-Leif
2010-03-30, 22:03
Biltema lämnar flera års garanti och är snorbilliga. Det skulle jag köpa om de bara har ett i rätt size och rätt polställning.

Fjerren
2010-03-30, 22:17
Biltema lämnar flera års garanti och är snorbilliga. Det skulle jag köpa om de bara har ett i rätt size och rätt polställning.

Jo, har varit inne på biltema, men det är ju det här med storleken. Är ju ganska trångt så det är ju viktigt att det passar ordentligt, annars är dom ju billiga iaf.