handdator

Visa fullständig version : Ringde Vägverket



Nina
2007-07-03, 19:34
Jag ringde dom i dag och la fram mitt önskemål att jag vill absolut inte, under inga omständigheter ha samma förrättningsman igen. :(
Man kan inte önska sig nån speciell, bara lägga fram sina önskemål, t ex att man inte vill ha just den typen men de kan inte lova nåt. Den som ändå har sista ordet är chefen.

Fattar fortfarande inte vad han gjorde i min dröm i natt. Jag minns inte ens vad han gjorde i min dröm men jag vaknade och var arg på honom. Nåja, det kändes lite bättre sen när jag ringt Vägverket och lagt fram mina önskemål, även om det kanske inte ger nåt men ändå.

Tjosan. :)

mammamu
2007-07-04, 11:17
Jag hade tur och fick en helt underbar förättningsman!
Kände mig lugn så fort jag träffade honom. Han ville verkligen dela ut körkort och inte "sätta dit" någon. Jag fick ju lite hjärnsläpp och bromsade på FEL ställe på högfartsbanan, "kör igen" sa han då. Då gick det bra! Han fick se att jag kunde och jag blev lugn och glad.
Det märktes ju att han hade förståelse för den psykiska press en uppkörning innebär. Alla blev lugna efter att har mött honom. En kille som körde upp för andra gången trodde inte att det var sant för den han hade haft förra gången var en sån där gris som njuter av att visa sin makt och leta fel. >:(

Nina
2007-07-04, 11:21
Jag är så glad för din skull! ;D
Min kompis som körde upp samma dag hade en förrättningsman som din medan jag fick en gris.