handdator

Visa fullständig version : Elmia mässan 2010



klaus
2010-02-20, 19:21
Min hoj kommer att vara utställd på Elmia mässan under påskhelgen
Kommer att ha rabatterade biljetter,så hör av er ifall ni har planer att besöka mässan
Sedan får ni gärna rösta på hojen ;D

Mats Liifv
2010-02-20, 20:59
Jag planerar att åka dit någon av dagarna.

Har plats i bilen för ytterligare tre personer om det är någon mer som vill åka med!

leffa
2010-02-20, 22:28
tyvär så jobbar jag hela påsken :=( annars hade jag bokat plats

Nicke
2010-02-20, 22:30
Har plats i bilen för ytterligare tre personer om det är någon mer som vill åka med!

Jag har också tänkt åka dit .... men BIL Mats?:eek:;D

Chappy
2010-02-21, 02:48
Min hoj kommer att vara utställd på Elmia mässan under påskhelgen
Kommer att ha rabatterade biljetter,så hör av er ifall ni har planer att besöka mässan
Sedan får ni gärna rösta på hojen ;D

Stockholms moderat ??:D

veteranmc
2010-02-21, 12:28
det är ju så avsides å ocentralt. så jag står nog över :>) Kan man poströsta?

Mats Liifv
2010-02-21, 15:09
Jag har också tänkt åka dit .... men BIL Mats?:eek:;D

För det allra mesta är bilen det kloka valet. Har varit där några gånger och det har alla gånger varit högst osäkert väder. Har kompisar som valde hojen ett år. Det var snöstorm på vägen hem till Stockholm efter att ha varit skönt vårväder på vägen ner. Sjuttio mil kan var i längsta laget i april. Tar inte risken att hamna i snöstorm på hemvägen. Det är allt lite för långt för att vara kul...

fistkiller
2010-02-21, 18:38
Min hoj kommer att vara utställd på Elmia mässan under påskhelgen
Kommer att ha rabatterade biljetter,så hör av er ifall ni har planer att besöka mässan
Sedan får ni gärna rösta på hojen ;D

Hej skulle va kul och se din fina hoj ska på det hållet i Påskhelgen vilken tid är det kunde du ordna rabbat på billjeter det blir jag o frugan Mvh Fistkiller:)

klaus
2010-02-22, 00:31
jag har för mig att moderaterna betalade för röster,här är det tvärtom :D
tyvärr ingen poströstning
början av april blir nog ingen hojväder,fraktar själv hojen dit i kärra,kan inte veta om vädret håller fem dagar,ingen hit att köra i snömodd
antalet rabattbiljetter vet ej ännu,först på plats gäller,det är dagbiljetter,gäller bara den aktuella dagen
mässan börjar på långfredan,stänger måndag kväll

fistkiller
2010-02-22, 11:30
:) Okej nå vet man,nä stämmer nog att det är inget hojväder i början av april, helst inte när det kommit så mycket snö,vår röst har du ang din hoj vilken tid öppnar dom ha det gott mvh Fistkiller:D
jag har för mig att moderaterna betalade för röster,här är det tvärtom :D
tyvärr ingen poströstning
början av april blir nog ingen hojväder,fraktar själv hojen dit i kärra,kan inte veta om vädret håller fem dagar,ingen hit att köra i snömodd
antalet rabattbiljetter vet ej ännu,först på plats gäller,det är dagbiljetter,gäller bara den aktuella dagen
mässan börjar på långfredan,stänger måndag kväll

Mats Liifv
2010-02-22, 11:45
Klart vi röstar på Klaus "Dunderklump"!! :)

oban
2010-02-22, 12:31
verkar som MC-nytt också gillar hojen, den är i alla fall med bland "garage" bilderna i nya numret :-)

Chappy
2010-02-23, 01:16
Tycker oxo att utställda hojar ska vara (som Klaus) körbara på allmän väg. Annars är de väl mer att betrakta som konstföremål och hör hemma på Moderna musee´t och inte på en fordonsutställning .

klaus
2010-03-07, 07:40
mässan öppen 10-18 alla dagar utom måndag då det är slut 16 och vi kan dra hemåt

jo,lite av en linslus har man blivit,det är många tidningar som har bilder på hojen,få se om SMC tidningen har nåt när dom skriver om Hoj-x

klaus
2010-04-02, 23:20
jaha,då är jag här på Elmia
det var inte så många motorcyklar i år,så om man inte gillar fina muskelbilar,kan man fundera om det är värt intredet,visserligen är hojarna som är här väldigt fina. Glömde min datakabel hemma så kan inte lägga ut några bilder förran jag är hemma igen :mad:
Vädret har varit sol och rejäla regnskurar vartannat,bara 6+, tur att jag hade hojen på släp,det var tre stora regnskurar på väg ner också
Idag var det så mycket folk på mässan så det var ingen ide för mig att försöka vandra runt o kolla annat,tur att man får gå in 2 timmar före o stanna kvar 1 timme efter :)

Figurehead
2010-04-06, 18:29
Var nere i måndags och kollade runt lite. Måste ge ett extra beröm till lacken på din hoj! Riktigt fint arbete, och bakskärmen blev väldigt bra! Kul att se den live! =)

Mats Liifv
2010-04-06, 18:57
Dessvärre kunde vi inte komma jag och Leffa, sjukdom kom emellan. Nu är vi dock bättre, både jag och Leffa, så nu är det Norrköping som gäller till helgen!