handdator

Visa fullständig version : Köpa mc kläder, Thailand?



Jonas76
2010-01-28, 11:43
Hallå!

Ska åka till Thailand nästa vecka, Krabi närmare bestämt. Tänkte kolla om det finns nån affär som säljer mc tillbehör typ handskar och sånt, har ni några tips eller rent av vet nån affär som kränger sånt???

Mats Liifv
2010-01-28, 11:51
Gissar att det kan vara svårt att hitta en affär för sådant där. Känns inte som att marknaden kan vara speciellt stor. Hittar du något kan du väl lägga ut adressen här. Finns en sådan affär kan det säkert vara en del som är intresserade. Thailand är ju populärt för oss svenskar.

Jonas76
2010-01-28, 11:59
Absolut, kommer inte leta ihjäl mig men hoppas hitta nåt iallafall....är ute efter handskar i första hand.
skinnställ och annat handlar jag här hemma.

AT-gubben
2010-01-28, 16:35
Kom hem förra veckan efter ett besök i Bangkok över fyra dagar. (Var på hemväg från äventyr i Aus.) Massor av hojar överallt, tvåtaktsröken låg tät och rödljusen var som starten på ett race i gången tid. Men hojkläderna bestod av sandaler, shorts, T-tröja och ev. hjälm men inga handskar. Så jag säger: Lycka till i sökandet av handskar.:D:(;);)

Men vem vet, kanske det finns sådant trots allt. Vore kul att veta om du finner det du söker. ;)

Jonas76
2010-02-19, 23:47
Då var man hemkommen efter 2 sköna veckor i Thailand, en vecka i Ao nang och en på Kho koh kao...hittade dock inga ställen där de sålde hoj tillbehör, letade iofs inte så mycke heller. Moppar fanns det däremot så det räckte....ett under att man inte vart påkörd där...

DearHunter
2010-02-20, 16:31
Då var man hemkommen efter 2 sköna veckor i Thailand, en vecka i Ao nang och en på Kho koh kao...hittade dock inga ställen där de sålde hoj tillbehör, letade iofs inte så mycke heller. Moppar fanns det däremot så det räckte....ett under att man inte vart påkörd där...

Härligt. Men det är nog lättare att hitta bra paraplydrinkar och elefantförartillbehör än ett G-tex ställ.

Synd Du inte tog med dig värmen. Men kontrollen på flygplatsen är tuff så vi förstår dig :D

MEHall
2010-02-20, 18:01
Hm Thailand, min tanke är att det nog är för varmt för sådana MC kläder därborta. kan ju gå till mig själv. är temperaturen upp mot 20 grader så är ett par skinnbyxor totalt för varma för mig. Åkte till Köpenhamn 06 och vägen mot Halmstad blev så varm att jag körde helt utan handskar och jacka, det var ju +30, skulle dock inte gjort det eftersom det blev en himlars solbränna. :eek:


8)