handdator

Visa fullständig version : Skön KTM-reklam



pewa
2010-01-13, 22:17
Eller vad tycker ni? Blir man inte lite offroad-sugen? :)

http://www.hojen.nu/bilder/ktmreklam.jpg

eljem
2010-01-14, 01:34
Märkligt !!!! brukar man inte lämna hojjen vid vägkanten och och smyga in bland buskarna för att pinka....hhhhh
Nu ser det ut som man gorde vise versa....
Apropå sugen ja...det kliar i fingrar ibland när man bläddrar i MC tidningar och kan inte låta bli och springa till garaget och ta en titt på hojjen, smeker lite lite vid sadeln och tänker: när fasiken försvinner den här snön och denna kyla... visst blir man sugen allt

Mats Liifv
2010-01-14, 08:49
KTM-förare trivs uppenbarligen bäst vid sidan av vägen...;)

Nina
2010-01-14, 09:51
Ha ha, jag tycker bilden är rolig. Den säger allt, det behövs ingen text. :)

räven
2010-01-14, 14:18
Jäkla pissväg kanske?

Mats Liifv
2010-01-14, 15:47
Jäkla pissväg kanske?

Kanske tur att det inte var en skitväg, i hans tycke....

Olle Å
2010-02-05, 21:47
Märkligt !!!! brukar man inte lämna hojjen vid vägkanten och och smyga in bland buskarna för att pinka....hhhhh
Nu ser det ut som man gorde vise versa....
Apropå sugen ja...det kliar i fingrar ibland när man bläddrar i MC tidningar och kan inte låta bli och springa till garaget och ta en titt på hojjen, smeker lite lite vid sadeln och tänker: när fasiken försvinner den här snön och denna kyla... visst blir man sugen allt

Gör som jag. Kör i snön och slipp lite abstinensbesvär. Det finns utrustning för detta.

kitsapgrl
2012-01-15, 03:04
KTM Freeride 350
http://youtu.be/n2eUucG4gwU
Från den här sidan:
http://www.freeride350.com/index.html

:adore:

engström67
2012-01-15, 11:09
Gör som jag. Kör i snön och slipp lite abstinensbesvär. Det finns utrustning för detta.

Det är klart det finns hojar och utrustning för det.Men då har man inget att se fram emot till våren:)

engström67
2012-01-15, 11:10
Ha ha, jag tycker bilden är rolig. Den säger allt, det behövs ingen text. :)

HaHa håller med:)

Olle Å
2012-01-15, 11:43
Det är klart det finns hojar och utrustning för det.Men då har man inget att se fram emot till våren:)

Jo men visst har man det.
Du måste kanske ha kört på vintern för att verkligen uppskatta våren.
Det är ju en annorlunda körning när man hela tiden måste tänka på väggreppet, både sitt och andras.
Det blir ju som sagt en helt annan typ av körning på våren , så visst har vi som kör på vintern också något att se fram mot. Framför allt är det ju lite lättare att klä sig.
I och med det vill jag också påstå att en vinterkörning en strålande solskensdag ute på landet på småvägar genom småbyar och skogar ger en mycket fin upplevelse. Vinterkörning betyder ju inta att man måste fara fram som en skållad råtta hela tiden.:):):):)

engström67
2012-01-15, 12:05
Jo men visst har man det.
Du måste kanske ha kört på vintern för att verkligen uppskatta våren.
Det är ju en annorlunda körning när man hela tiden måste tänka på väggreppet, både sitt och andras.
Det blir ju som sagt en helt annan typ av körning på våren , så visst har vi som kör på vintern också något att se fram mot. Framför allt är det ju lite lättare att klä sig.
I och med det vill jag också påstå att en vinterkörning en strålande solskensdag ute på landet på småvägar genom småbyar och skogar ger en mycket fin upplevelse. Vinterkörning betyder ju inta att man måste fara fram som en skållad råtta hela tiden.:):):):)

Visst är det kul att köra på vintern.Har provat det med med riktiga dubb,skitkul,men nu har jag ingen hoj för det,eller visst går det men den kommer inte ut i saltet:).