handdator

Visa fullständig version : Reportage från Sturgis



Mats Liifv
2009-12-27, 20:04
I kväll 27/12 klockan 23:00 visar Discovery Channel ett reportage från den stora träffen i Sturgis.

Bör vara sevärt för alla som gillar customs!

erkagn
2009-12-27, 20:39
Ja, jänkarna kan verkligen fira på sina sammakomster. Dem har ju burnout-tävlingar och sånt oxå. Går visst vilt till där borta. :-)

Roadking
2009-12-27, 21:38
ett reportage från den stora träffen i Sturgis.

!

Har en kompis som bor åtta timmar ifrån Sturgis. Har har dock aldrig besökt denna stora träff, men om jag kommer och hälsar på någon gång i framtiden så har han lovat hänga på. Troligtvis en mäktig upplevelse man sent skola glömma8)

Gibson
2009-12-27, 21:46
Måste man se.:D

Jonas
2009-12-27, 22:01
Bra tips! Den ska jag se med en kopp te. Nej, ingen mer glögg eller whisky. Julen är äntligen över och jag ska göra tre dagar i "gruvan". Dock blir det några pints imorgon för att snacka minnen från sommaren 2009 och kanske i grova drag planera för några hojturer 2010. Vi ses imorgon, Mats!

Mats Liifv
2009-12-28, 01:15
Inte utan att man blev sugen på att besöka Sturgis, åtminstone en gång innan man parkerat hojen för gott!

erkagn
2009-12-28, 11:46
Fast oj va lättklädda de är :-)

Man skulle nog sticka ut om man kom dit med full skyddsutrustning :-)

Mats Liifv
2009-12-28, 12:55
Fast oj va lättklädda de är :-)

Man skulle nog sticka ut om man kom dit med full skyddsutrustning :-)

Speciellt hon som vann Burnouttävlingen hade vissa "utstickande" delar! ;D

Det där med hjälm, handskar etc. känns inte som att det hade någon hög prioritet bland deltagarna. Det gäller ju att visa vad man har, om det nu är nya silikonbröst, tatueringar eller något annat.

Dom verkade ha trevligt i alla fall. "Farbror blå" tycktes hålla sig på behörigt avstånd. Annat var det i Sverige när man försökte ha träffar på High Chaparall. Då var polisen där och jagade folk efter bästa förmåga, dessutom på arrangörernas bekostnad. Det kostade slutligen så mycket att det bara var att lägga ner träffen, vilket säkert var myndigheternas mål...