handdator

Visa fullständig version : Utloggad



DearHunter
2009-12-14, 23:02
Fast ibland så sparkas man ut. Kan ta upp till en timma innan man kan logga på igen. Det är synd för jag tror att vi tappar aktiva medlemmar som till slut tröttnar på att att siten inte är tillgänglig när man är mitt uppe i en diskussion....

DearHunter
2009-12-15, 10:14
Nina, sidan är nu flyttat till ny e-postserver så problemet skall vara fixat!

DearHunter, hur menar du sparkas man ut? På vilken sätt går det inte att logga in igen?

2 saker:

1) Om man tex är inne och skriver ett inlägg så blir man ibland tvungen att logga in IGEN..

2) Men det största problemet är att man inte kan komma in överhuvudtaget på siten under en LÅNG tid oavsett om man är påloggad eller inte (oftast när man är påloggad och har skrivit ett inlägg och sedan återvänder och bläddar lite). Detta är den enda siten som uppför sig så. Det kan vara IP-betingat eftersom jag kommer in via andra burkar och kan logga in fast jag inte har loggat ut. Tydligen så är det fler som har detta problem. Det hänger sig och Du får upp en vit sida.

Tacksam för åtgärd :)

Nina
2009-12-15, 10:32
Rensa cache-minnet och cookies kanske kan hjälpa?

DearHunter
2009-12-15, 11:19
Rensa cache-minnet och cookies kanske kan hjälpa?

Nix! :D

pewa
2009-12-15, 13:40
Testa följande:

Logga ut
Töm cache/cookies
Logga in igen och kom ihåg att markera "Kom ihåg mig"

Om felet ändå uppstår skulle jag behöva veta mer exakt tidpunkt och vilket ip-nummer du surfar från just då(http://checkmyip.com/), så kan jag undersöka ev. blockeringar.

Du kan skicka detta via PM om du inte känner för att lägga ut det här.