handdator

Visa fullständig version : Hojtur



Nina
2009-11-22, 10:18
Ja så blev det en kort runda i går men hojen blev rejält skitig. Jag tänkte det skulle torka upp på vägarna nån gång men det gjorde inte det. När jag kom hem med hojen var halva motorcykeln grå och så även jag. Halva byxbenen framtill var grå, inte svarta. Jag passade på att ta en lite längre omväg hem och bland annat förbi Triumph Center som var öppet. Jag passade på att kika lite närmre på Tigern och på kläder som hängde vid en vägg med 50% rabatt på. Såg en frän jacka där men det var fel storlek. Jag kan ju alltid äta upp mig förstås. :rolleyes:

Jag tog en kopp te hemma och sen satte jag fart ute vid garaget och tvättade Trajjan, den fick sig en rejäl omgång med tvättsvampen och nu står den och ser så där underbart sprillans ny ut igen.

Tänk vad vädret svänger nu, i morse höll jag på att dratta på rumpan när jag gick ut med hundarna. Asfalten såg blöt ut men det var blank-is. Vilken tur att det inte frös på i går morse när man skulle ut med Trajjan!

På bild 3: det stod flera hojar längs väggen när jag kom, de åkte senare och då såg det ut som om jag bara tappat hojen rakt mitt på plan sen… ;)