handdator

Visa fullständig version : Hojen.nu växer



Jonas
2009-11-08, 00:52
Hojen.nu växer och det är ju inte konstigt då det är det bästa hojforumet på nätet med de trevligaste medlemmarna. Kul att det uppmärksammas på olika sätt också. ;)

1516 1517 1518 1519 1520

Nina
2009-11-08, 08:30
HA HA HA!!! Vilka roliga! Var har du hittat dom bilderna? :D

leffa
2009-11-08, 11:44
snyggt jobbat jonas ,tycker att du har passat ihop bilderna på ett bra sätt:)

Mats Liifv
2009-11-08, 12:49
Ha,ha, ha det har du gjort bra Jonas!

Hade ingen aning om att vi var så spridda. Vi är nog större än vi tror när vi är med både i tidningar, på stora "billboards" och bilar. ;D

Gibson
2009-11-08, 12:54
HA HA HA Suveränt.:D:D:D

Jonas
2009-11-08, 15:24
Programmet är lätt att använda och heter Photo Funia.

1521

Nina
2009-11-08, 15:40
Ha ha ha, ja det där var riktigt coolt, Jonas. http://www.hojen.nu/forum/images/icons/icon14.gif

Nina
2009-11-08, 15:54
Var tvungen att testa, vilket skoj program på webben! Tack för den Jonas. =)

Jonas
2009-11-08, 15:57
Varning! Det är lätt att fastna... ;)

leffa
2009-11-08, 16:44
Programmet är lätt att använda och heter Photo Funia.

1521

första gången man är på ett galleri:D suveränt jonas:)

erkagn
2009-11-08, 16:57
Skoj det växer. Och det är ett jättetrivligt forum. Men visst är det ändå så att det finns hundratals medlemmar som aldrig/sällan gör ett inlägg, medans det finns ett mindre antal som står bakom de flesta inläggen? Vågar inte många göra nåt inlägg, eller kanske de inte är så mycket vid datorn.

Nina
2009-11-08, 18:13
Varning! Det är lätt att fastna... ;)
Jo, jag märket det, det här är ju jätteskoj! :)

Mats Liifv
2009-11-08, 20:53
Skoj det växer. Och det är ett jättetrivligt forum. Men visst är det ändå så att det finns hundratals medlemmar som aldrig/sällan gör ett inlägg, medans det finns ett mindre antal som står bakom de flesta inläggen? Vågar inte många göra nåt inlägg, eller kanske de inte är så mycket vid datorn.

Funderar ibland över varför man registrerar sig på ett forum och sedan aldrig gör något inlägg. Vet dock från andra forum att det är många som läser vartenda inlägg, men sedan aldrig skriver något själva. Någon som vet varför det är på detta vis kan väl göra sitt första inlägg och berätta? Vore kul att få reda på varför.

Eva
2009-11-08, 21:17
Skoj det växer. Och det är ett jättetrivligt forum. Men visst är det ändå så att det finns hundratals medlemmar som aldrig/sällan gör ett inlägg, medans det finns ett mindre antal som står bakom de flesta inläggen? Vågar inte många göra nåt inlägg, eller kanske de inte är så mycket vid datorn.

Ja det här är ett väldigt trevligt forum och jag brukar vara inne rätt ofta och läsa men har inte skrivit så många inlägg.Ofta beror det nog på att jag tycker att det kan vara svårt att veta vad jag ska skriva och inte är så jätte bra på det här med motorcyklar ännu, men jag lär mig ju en del här på hojen.nu =) Hälsningar Eva

Jonas
2009-11-08, 21:27
De allra flesta skriver aldrig. Det kanske är 10% som brukar skriva. Många är nog bara inne för att kolla läget, skumma av de senaste inläggen för att sen surfa vidare. Det fungerar bra för dem, men de missar en del av den fina gemenskapen som uppstår när man också delar med sig genom att skriva om sina erfarenheter och tankar. Och bidrar med bilder. Det är ju skribenterna som gör forumet till vad det är. Hoppas fler börjar använda tangentbordet, men annars är de fortfarande välkomna att läsa. :)

Jonas
2009-11-08, 21:35
Ja det här är ett väldigt trevligt forum och jag brukar vara inne rätt ofta och läsa men har inte skrivit så många inlägg.Ofta beror det nog på att jag tycker att det kan vara svårt att veta vad jag ska skriva och inte är så jätte bra på det här med motorcyklar ännu, men jag lär mig ju en del här på hojen.nu =) Hälsningar Eva

Som nybliven A-lagare och med min första mc i garaget, just inköpt, är du inte ensam om att inte vara så där jättebra med motorcyklar. Man behöver inte vara det heller. Jag läser aldrig inlägg som handlar om mer teknik än att tanka hojen. Däremot är jag stor konsument av reseberättelser och vardagsbetraktelser från hojåkare landet runt. Kul också att lära känna folk som man kanske har tur att råka på när man sen är ute och åker. :)

Nicke
2009-11-09, 18:31
Hojen.nu växer och det är ju inte konstigt då det är det bästa hojforumet på nätet med de trevligaste medlemmarna. Kul att det uppmärksammas på olika sätt också. ;)

1516 1517 1518 1519 1520


;D:D Vilken hojtråd han drar igång! Du e ju för rolig ..... ibland8)

Gurrag
2009-11-09, 19:48
Kul program.
Tackar jonas!

M@rie
2009-11-10, 11:45
Haha, underbart! :)

Harka
2009-11-10, 22:29
Jätteroliga bilder Jonas.
Det är tur att det finns spellevinker som kan konsten att hålla sådana här forum igång som du.
Hade forumet bara bestått i torrisar som jag som har svårt att få datortangenterna ur ä--let så hade det ju självdött för länge sedan.
Vet inte varför det är så men en del har tydligen väldigt lätt för sig att skriva om allt möjligt.
Kawan är nog inställd för vintern nu men tvåhjulat får det bli i alla fall på min EU-Scooter.
Den duger gott på att ta sig fram i Nynäshamn med.
Tror nog att jag redan längtar till våren då skidor ändå inte är min grej.

pewa
2009-11-11, 20:22
Sköna bilder, trevligt att vi växer internationellt! ;)

Kul program för övrigt, ska nog börja missbruka det :)