handdator

Visa fullständig version : Är mässan i Helsingfors inställd?



Mats Liifv
2009-10-16, 11:13
Läst ett inlägg på ett annat forum där skribenten sa att mässan i Helsingfors skulle vara inställd. Någon som kan bekräfta eller dementera?

Klaus skulle väl ställa ut sin "Dunderklump" där och kanske vet besked?

Nina
2009-10-16, 11:35
Det verkar så, enligt SMC som arrangerar det hela med resan över till Helsingfors har skrivit detta på sin hemsida:

http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=6681

Dock kan man åka båt ändå, det är bara det att det inte blir nån mc-mässa.

klaus
2009-10-16, 13:43
väldigt rörigt,senaste ryktet som jag hörde var att det skulle vara nån alternativ mässa i Lahti,10mil norr om Helsingfors. Först skulle jag ställa ut i Helsingfors ,sedan på båten,inget slutligt besked än,tar saken med ro tills man får något definitivt.Tråkigt att det blir så här

Mats Liifv
2009-10-16, 13:58
väldigt rörigt,senaste ryktet som jag hörde var att det skulle vara nån alternativ mässa i Lahti,10mil norr om Helsingfors. Först skulle jag ställa ut i Helsingfors ,sedan på båten,inget slutligt besked än,tar saken med ro tills man får något definitivt.Tråkigt att det blir så här

Verkar lite rörigt, minst sagt!

Vi får väl ta din "Dunderklump" och köra ett par varv på bildäck....;)

pewa
2009-10-20, 22:29
Tråd rensad då den svävade ut väl mycket, finns en fin chatt återigen ;)

V Saarela
2009-10-21, 04:07
Tråkigt det där med mässan i Helsingfors. Hade redan tagit till vana att åka dit de åren när mässan är i Göteborg. Bil ner till Stockholm, båt till Finland, mässa och sen hem genom Finland.

Trevligt och en variation till de svenska mässorna. Dessutom får man kika på en del hojar som inte tas in i Sverige.

klaus
2009-11-18, 09:02
Det blir bara kryssning till Helsingfors
Min hoj kommer att vara utställd på båten, nylackad och med dom senaste prylarna, skall även ha klart med slitsarna på bromsskivorna :)
Det kommer att finnas en del andra firmor också enl SMCs sida

Bajen-Sam
2009-11-18, 11:15
Det blir bara kryssning till Helsingfors
Min hoj kommer att vara utställd på båten, nylackad och med dom senaste prylarna, skall även ha klart med slitsarna på bromsskivorna :)
Det kommer att finnas en del andra firmor också enl SMCs sida

Kul då får man se den ny lackad på båten då. :)